Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@13:45:35 GMT

عامل جنایت خانه ویلایی محاکمه شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۴۶۸۰

رویداد۲۴-مرد افغان که نیمه شب با ورود به خانه همسایه مرد صاحبخانه را به قتل رسانده بود درشعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. رسیدگی به این پرونده از فروردین سال 95 به‌دنبال درگیری خونین در یک خانه ویلایی درپاکدشت شروع شد.

کارآگاهان جنایی هنگامی که در محل جنایت حضور یافتند در نخستین تحقیقات دریافتند مرد نقابداری نیمه شب پس از ورود به خانه ویلایی با مرد صاحبخانه درگیر شده واو را باچاقو به قتل رسانده و از محل گریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران پلیس با انجام تحقیقات تخصصی یک روز بعد متهم را دستگیر کردند.
نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد متهم از اتباع افغان و از همسایگان مقتول بوده است.
در جلسه محاکمه‌ای که در شعبه دهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی باقر قربانزاده و قاضی متقیان مستشار دادگاه برگزار شد نخست همسر مقتول به نیابت از فرزند خردسالش در جایگاه ایستاد و گفت: من خواستار قصاص قاتل همسرم هستم.او زندگی‌ام را نابود کرد. پسرم تازه به دنیا آمده بود که این مرد پدرش را کشت و او را یتیم کرد من خواهان مجازات این مرد هستم. برادر شوهرم از محل کار شوهرم ماهانه پانصدهزار تومن برای معیشت فرزندم پول واریز می‌کند. من هم‌اکنون با پسرم نزد پدرومادرم در سلماس زندگی می‌کنیم.
سپس سایر خواهران و برادران مقتول هم خواستار قصاص قاتل شدند.
در ادامه قضات پس از مشورت با یکدیگر با توجه به اینکه هنوز نظریه قوه قضائیه درباره شکایت از متهم به نیابت از فرزند صغیر مقتول مطرح نشده است رسیدگی به این پرونده را به زمان دیگری موکول کردند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد

‌به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۶ خرم‌آباد با اشراف اطلاعاتی یک عامل تیراندازی را دراین‌رابطه شناسایی که طی هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش به همراه یک قبضه سلاح کمری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان اینکه متهم انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرده است، گفت: متهم به همراه پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097671

دیگر خبرها

  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • بازگشت محکوم به مرگ از پای چوبه دار
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد