Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@04:39:18 GMT

رونمایی از مصحف نفیس دارالکتابه

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۴۹۷۸

رونمایی از مصحف نفیس دارالکتابه

به گزارش ایکنا؛ جزء 30 قرآن کریم به خط استاد ابوالفضل خزایی که رتبه برگزیده جشنواره کتابت و مرقع‌نویسی دارالکتابه را از آن خود کرده، به صورت نفیس آماده شده که به زودی چاپ می‌شود.

این قرآن طی روزهای آینده در یکی از نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب تهران یا قرآن رونمایی می‌شود. این اثر جزء آثار فاخر به شمار می‌آید که به تازگی از سوی دارالکتابه مرکز طبع و نشر قرآن آماده‌سازی آن به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مرکز دارالکتابه پس از ماه مبارک رمضان،‌ مصحف کاظمین را در دهه اول تیرماه به عتبه کاظمین اهدا می‌کند. این مرکز در ایام برپایی مسابقات قرآن نیز کارگاهی با حضور چهار نفر از اساتید کتابت دارالکتابه برپا کرده بود که حضور مخاطبان و علاقه‌مندان به این آثار در آن بسیار پررنگ بود و مورد استقبال قرار گرفت و آثار بسیاری در آن خلق و هدیه‌ای به علاقه‌مندان نیز ارائه شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری گفت: با توجه به همکاری مناسب مدیران مؤسسات قرآن و عترت و پیگیری‌های انجام شده توسط کارشناسان قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و برابر مستندات موجود در سامانه حمد میزان ثبت نام قرآن آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت: رشد ۲۰ درصدی ثبت نام در سامانه حمد، نشان از علاقه وافر جوانان و نوجوانان به فراگیری قرآن و توجه مدیران مؤسسات قرآن و عترت البرز به آموزش این مهم دارد. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و رشد روزافزون حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های قرآنی، در سال ۱۴۰۳ این میزان از افزایش بیشتری برخوردار خواهد شد.

کد خبر 6088613

دیگر خبرها

  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • ایستادگی ملت ایران در مقابل ابرقدرت‌های پوشالی در سایه درک قرآن
  • تاکنون ۱۰۰ هزار جلد مصحف شریف در طرح ملی نورباران جمع آوری شده است
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی، دیگر دانشگاه‌ها را به تقلید از ما واداشته است
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان