Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-19@08:04:39 GMT

راه شهدا ادامه راه شهدای کربلاست

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۵۵۸۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان  : عباسی فرمانده تیپ و حجت الاسلام تیموری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصار المهدی (عج) ،ضمن دلجویی از خانواده شهید عسگر اکبری از شهدای منطقه شمالغرب استان آذربایجان غربی در منزل وی حضور یافتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصار المهدی (عج) : ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای خانواده های گرانقدر شهداء و بررسی مشكلات احتمالی آنان ، خاطرنشان کرد : راه شهداء در تداوم راه سیدالشهداء علیه السلام وشهدای كربلاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و ما همواره این امنیت و آسایش را مدیون خون پاک شهدا هستیم .

وی در ادامه افزود:امروز استقلال کشور مرهون جانبازان وایثارگری های رزمندگان وشهداست که با عزت واقتدار واستقلال ونثار جان خود عزت وسربلندی این مرز وبوم را به جا گذاشتند.

در این دیدار توسط فرمانده تیپ و مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36  با اهداء لوح تقدیر از خانواده معزز شهید تجلیل شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ آیین گرامیداشت شهدای شهرستان تالش و شهیدان گمنام با حضور مردم قدر شناس و مسئولان، خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی نورزاد امام جمعه شهرستان تالش در این مراسم با بزرگداشت یادو خاطره شهدا گفت: سیره شهدای سرفراز باید هر چه بیشتر برای نسل جوان تبیین و معرفی شود.
وی با اشاره به اهمیت برپایی یادواره شهدا در زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان افزود: معرفی شهدا به عنوان الگو برای نوجوانان و جوانان و تبیین فرهنگ شهادت و ایثار الزامی است.

دیگر خبرها

  • تولید تله‌فیلم «حارس» در آذربایجان غربی با محوریت شهدا
  • گزارشی از یادمان هویزه؛ هم مقتل و هم مزار شهدا
  • گیلان ۶۲ یادمان شهدای گمنام دارد/ مزار شهدا پاتوق قشر خاکستری باشد
  • سفر نیم روزه نماینده ولی فقیه در گیلان به روستای ویسرود شفت
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • ضرورت برگزاری ویژه برنامه‌های کنگره ملی شهدا
  • هرچه به شهدا پرداخته شود باز هم کم است
  • یاد شهدا، چراغ راه آینده است
  • خانواده شهدای دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان تجلیل شدند
  • مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قدس معارفه شد