Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله پایانی رقابت‌های انتخابی تیم ملی پارا دوومیدانی برای شرکت در بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا از ۲۲ اردیبهشت در تهران آغاز می‌شود. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، بهمن رضایی فرعی رئیس انجمن پارا دوومیدانی با اعلام این خبر گفت: مرحله پایانی انتخابی تیم ملی پارا دو و میدانی با حضور 250 ورزشکار مرد و 150 ورزشکار زن به مدت سه روز در تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسابقات آقایان از صبح 22 اردیبهشت ماه آغاز و تا عصر 23 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. رقابت های بانوان نیز از عصر 23 اردیبهشت ماه آغاز و تا 24 اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

رضایی در خصوص انتخاب ورزشکاران برتر اظهار داشت: این رقابت ها آخرین رکوردگیری برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا است و نفراتی که رکوردهای‌شان در حد مدال طلای بازی های پارا آسیایی باشد، انتخاب می شوند.

رئیس انجمن پارا دوومیدانی ادامه داد: این مسابقات در همه دوهای سرعت و نیمه استقامت، پرتاب های نیزه، وزنه، دیسک و کلاپ ایستاده و نشسته و پرش طول انجام خواهد شد. بعد از این مسابقات اردوهای آمادگی تیم ملی به صورت غیر متمرکز در شهرستان ها و تحت نظر مربیان تیم ملی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1351/P35350/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر فرج نیا با اشاره به فرا رسیدن ایام مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به منظور برگزار هرچه باشکوه‌تر انتخابات، تمامی همکاران شرکت توزیع نیروی برق تبریز در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: با توجه به برگزاری الکترونیکی انتخابات در مرحله دوم، همچون دوره‌های گذشته به منظور تأمین برق پایدار شعبات اخذ رأی همکاران این شرکت ضمن تعامل با سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها، تمهیدات لازم برای ایجاد زمینه و زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و پر شورتر انتخابات انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد: هدف صنعت برق حضور گسترده و بدون دغدغه مردم همیشه در صحنه پای صندوق‌های رأی گیری است.

فرج نیا با اشاره به نصب بنرهای تبلیغاتی ناامن در برخی نقاط شهر ادامه داد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث از مسئولین ستادها و نمایندگان نامزدها خواهشمند است از نصب نا ایمن بنرهای تبلیغاتی روی تیرهای برق و درحریم شبکه‌های برق خودداری کنند.

کد خبر 6097852

دیگر خبرها

  • مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام