Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@05:28:54 GMT

نجات معجزه آسای راننده در پی واژگونی لودر

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۶۴۳۷

نجات معجزه آسای راننده در پی واژگونی لودر

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی لودر در جاده "خیرآباد به گچساران" و تلاش برای نجات جان راننده لودر توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ و امدادگران هلال احمرخبر داد. 

به گزارش ایسنا، جلال پوران فرد با بیان اینکه این واژگونی درساعت ۱۶ یکشنبه، نهم اردیبهشت ۹۷ به وقوع پیوست گفت: راننده لودر از مرگ حتمی نجات پیدا کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: با اعلام این خبر بلافاصله اورژانس خیرآباد به منطقه اعزام شد. 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در زمان واژگونی لودر راننده در زیر دستگاه لودر گیر کرده که با تلف شدن زمان جان راننده نیز هم در خطر بود خاطرنشان کرد: تکنسین های اورژانس خیرآباد به کمک امدادگران هلال با وسایل(ست رهاسازی) توانستند بعد از یکساعت تلاش و زحمت راننده لودر را از زیر دستگاه لودربیرون بیاورند. 

پورانفرد تصریح کرد: راننده لودر با تلاش نیروهای اورژانس و هلال احمر از مرگ حتمی نجات پیدا کرد اما باتوجه به شدت کوفتگی و ترومای متعدد مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ خیرآباد بعد از انجام خدمات پزشکی از جمله آتل بندی و کنترل خون ریزی به بیمارستان شهیدرجایی گچساران انتقال داده شد. 

وی اضافه کرد: وضعیت عمومی مصدوم خوب گزارش شده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو با یک کشته و سه مجروح در اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شادی نیا افزود: این حادثه در حد فاصل میدان خلبان و جهاد اهر به مرکز پیام اورژانس استان اعلام شد و بلافاصله نیرو‌های اورژانس به محل اعزام شدند.

وی گفت: با توجه به گزارش کارشناسان اورژانس، در این حادثه یکی از سرنشینان خودروی سواری پژو در دم جان خود را از دست داد.

شادی نیا ادامه داد: با توجه به محبوس شدن تعدادی از مصدومان در داخل خودرو، آتش نشانان اهر با یک ایستگاه آتش نشانی نیز به محل حادثه آمدند که بعد از رهاسازی، سه مصدوم این حادثه را پس از اقدامات اورژانسی به بیمارستان باقرالعلوم(علیه السلام) اهر منتقل کردند.

 

دیگر خبرها

  • واژگونی خودروی سواری در کاشان با سه کشته و ۲ مجروح
  • واژگونی سواری در کاشان سه کشته و ۲ مجروح برجا گذاشت
  • واژگونی پراید در محور داران - فریدون‌شهر با ۶ مصدوم
  • پروازی از جنس نجاتِ چشمان ۴ نوجوان جوانرودی
  • اعزام بالگرد اورژانس هوایی داورزن برای نجات جان ۲ مصدوم
  • نجات پسر بچه ۷ ساله با تلاش اورژانس ورسک
  • واژگونی پژو در اهر یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی پژو با یک کشته و سه مصدوم در اهر
  • واژگونی پژو با یک کشته و سه مجروح در اهر
  • مصدوم شدن ۵ نفر در پی واژگونی پژو در گردنه قامیشلو