Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@16:30:27 GMT

ویزیت رایگان 700 نفر از اهالی روستای محمدآباد قرچک

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۷۱۸۲

ویزیت رایگان 700 نفر از اهالی روستای محمدآباد قرچک

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان قرچک گفت: تیم بسیج جامعه پزشکی قرچک در طی امروز حدود ۷۰۰ نفر از اهالی روستای محمدآباد قرچک را ویزیت و خدمات رسانی کرده اند که با ادامه ساعت کاری این نفرات افزایش خواهد یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; کانون بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک با حضور در روستای محمدآباد اقدام به ویزیت رایگان در مناطق محروم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎مصطفی گل نوری مسئول بسیج سازندگی شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: در راستای خدمات‌رسانی به مناطق محروم شهرستان قرچک ویزیت رایگان برای اهالی روستای محمد آباد صورت گرفت و خدمات توسط پزشکان عمومی، داخلی، ارتوپرت، جراح عمومی و مغزو اعصاب، مامائی، تغذیه و تجویز دارو به صورت رایگان و ارائه آموزش‌های پزشکی در زمینه بیماری‌های فصلی، آموزشهای تغذیه و ارائه مشاوره های روانشناسی انجام شد.

وی گفت: این اردو دو روزه بوده ومراجعه کنندگان در صورت نیاز برای معاینه بیشتر و آزمایش به درمانگاه شهید دستغیب قرچک اعزام می شوند تا از خدمات رایگان آن بهره مند شوند.

گل نوری هدف از این کار را ارائه خدمات پزشکی و توسعه بهداشت و درمان بیان کرد و افزود: هدف ازاعزام تیم های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم شهرستان قرچک، با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی،افزایش سطح آگاهی جامعه ،افزایش ضریب سلامت مردم است.

وی افزود: همکاری خوبی بین بسیج جامعه پزشکی بسیج سازندگی، اعضای شورای روستا و بخشدار مرکزی صورت گرفته است و قرار بر این است تا این طرح در روستای دیگر صورت گیرد تا مردم از خدمات پزشکی خوبی برخوردار شوند.

مسئول بسیج چامعه پزشکی شهرستان قرچک بیان کرد: در سال‌های گذشته هم با اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم و دورافتاده اقدامات شایسته‌ای در راستای محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان انجام شده که تلاش و جدیت بر این است امسال این فعالیت‌ها را تقویت کنیم و اردوها را در مناطق محروم و روستایی افزایش دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم بسیج جامعه پزشکی قرچک در طی امروز حدود ۷۰۰ نفر از اهالی روستای محمدآباد قرچک را معاینه و خدمات رسانی کرده اند که با ادامه ساعت کاری این نفرات افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: با هدف فرهنگ‌سازی و تکریم سالمندان و ایجاد شرایط لازم برای تأمین سلامت و نگهداری آ‌نها در سرا‌های سالمندی، بازدید و ویزیت رایگان توسط متخصص قلب و عروق و ارائۀ میان وعدۀ سالم و مقوی توسط گروه جوانی جمعیت و سلامت خانوادۀ واحد سلامت سالمندان انجام شد.

دکتر محمد قربانی با اشاره به این‌که رسیدگی، مراقبت، حمایت و توان‌بخشی سلامت از جمله فعالیت‌ها در بستۀ خدمتی مراقبت‌های پیش‌کسوتان سنی ۶۰ سال و بالاتر به‌شمار می‌رود، افزود: از آنجا که سالمندان مقیم در مراکز شبانه‌روزی، واجد شرایط مراقبت ویژه هستند نیاز به مراقبت‌های بهداشتی درمانی تکمیلی دارند.

او گفت:همراهی بخش سلامت بر اساس مصوبۀ شورای عالی سلامت، امنیت غذایی و کارگروه تخصصی سالمندان همراه با شورای رفاه سالمندی با نظارت ادارۀ بهزیستی شهرستان برای ارتقاء سلامت آنها بسیار تأثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت