Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@18:12:31 GMT

سردار رحیمی: مامور گشت ارشاد قصوری نداشت

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۷۳۲۵

سردار رحیمی: مامور گشت ارشاد قصوری نداشت

رئیس پلیس پایتخت گفت: در حاشیه‌ای که درموضوع گشت‌ارشاد، شبکه‌های اجتماعی عمدتاً معاند به آن پرداختند، مأمور ما قصوری انجام نداده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار حسین رحیمی،‌ رئیس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه اتفاقی در زمینه گشت‌ارشاد و برخورد مأموران ما با دو تن از بانوان بدحجاب صورت گرفت که بازخوردهای نادرست رسانه‌ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این حادثه مأمور ما قصوری انجام نداد و ما به صورت تمام‌قد از مأموران خودمان که خاطی نباشند، دفاع می‌کنیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به این حادثه افزود: مأموران ما با چهار خانم روبرو شده‌اند که دو نفر از آنها بدحجاب بودند و وضعیت بسیار نامناسبی داشتند.

رحیمی تصریح کرد: وضعیت این دو خانم از سوی همکاران ما مورد تذکر قرار گرفت، اما آنها با فحاشی اقدام به ضرب و شتم مأمور ما کردند و این برخورد، نخستین‌بار از سوی آنها صورت گرفت.

وی اظهار کرد: متأسفانه در این حادثه همکار ما آسیب جدی دیده و دست او هنوز در گچ قرار دارد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک مامور در تهران!

به گزارش خبرآنلاین ،سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه‌ی غصب عنوان پلیس، دستگیری این سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت.

ایسنا در خبری نوشت:وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی انتظامی مشخصات ظاهری متهمان و محل عبور و مرور آن‌ها را شناسایی کردند افزود: شیوه‌ی این سارقان به این صورت بود که با معرفی خود به عنوان پلیس از مال باختگان اقدام به اخاذی و سرقت می‌کردند؛ لذا تصویری از متهمان ترسیم و در اختیار تمامی تیم‌های گشت انتظامی کلانتری قرار گفت.

این مقام انتظامی به گشت زنی‌های هدفمند اشاره کرد و گفت: در نهایت با تلاش ماموران کلانتری روز گذشته این ۲ مامور قلابی در زمانی که قصد اخاذی از سه نفر از اتباع کشور همسایه را داشتند، شناسایی که بلافاصله نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان یک دستگاه بی سیم و دستبند و حکم ماموریت جعلی و مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد که به تازگی اخاذی کرده بودند کشف و در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف کردند.

وی گفت: تا کنون ۴ تن از مال باختگان شناسایی و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ قاسم‌پور در پایان به شهروندان توصیه کرد: مراقب افراد سود جو باشند و حتما در موارد مشابه، کارت شناسایی و حکم ماموریت پلیس را مشاهده کنید و در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895955

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی
  • جزییات جدید از حادثه زورگیری در اتوبان صدر
  • جزییات جدید از حادثه زورگیری در اتوبان صدر از زبان متهمان
  • ویدیو/ بازگشت زورگیران به صدر
  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی طی ۷۲ ساعت گذشته در هرمزگان
  • دستگیری عاملان زورگیری در بزرگراه صدر