Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مجری شبکه «بی‌بی‌سی» عربی در یک برنامه زنده تلویزیونی در روز شنبه گذشته، مصاحبه و گفت‌و‌گوی خود با یک کارشناس و تحلیلگر سعودی را به دلیل اهانت به رهبران جنبش «انصارالله» یمن سپس به مجری برنامه، قطع کرد.

میهمان برنامه «محمد القبیبان» کارشناس مسایل نظامی عربستان سعودی بود که دقایقی پس از انجام گفت‌وگو، با مجری شبکه بی بی سی به دلیل اهانت به شهید صالح الصماد رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن و «دزد» خواندن رهبران انصارالله و ارتش یمن، وارد جدال لفظی و مشاجره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری شبکه بی.بی.سی عربی از کارشناس برنامه درباره قدرت موشکی ارتش یمن سوال کرد که چگونه است شلیک موشک به عربستان به شکل روزانه ادامه می‌یابد اما کارشناس برنامه حتی بعد از یک بار تذکر مجری مبنی بر رعایت ادبیات کارشناسانه، به دزد و جنایتکار خواندن سران یمن که در حال دفاع از خود هستند ادامه داد و حتی در ادامه به مجری بی.بی.سی گفت، «تو کسی نیستی که بخواهی ادبیات سخن گفتن را به من بیاموزی و اگر بخواهی این کار را بکنی، منم که این ادبیات را به تو خواهم آموخت». 

با آنکه بی.بی.سی انگلیس از حیث سیاست‌های کلی درباره یمن به عربستان نزدیک است، اما ادبیات سعودی‌ها کار را به جایی رسانده که در بی.بی.سی عربی هم تحمل نمی‌شوند. 

 

 

مجری بی بی سی نیز به محض شنیدن اهانت به خود، از ادامه گفت‌وگو با کارشناس سعودی خودداری کرد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه جنجال ژیلا؛ واکنش خانم مجری با یک استوری در فرودگاه! | فیلم

روز گذشته عکسی از پوشش خبرساز ژیلا صادقی در فرودگاه منتشر شد که واکنش زیادی را در فضای مجازی در برداشت. حالا ژیلا صادقی با انتشار یک استوری جدید از داخل فرودگاه بی‌تفاوتی خود را نسبت به این حواشی نشان داد.

 

دیگر خبرها

  • ادامه جنجال ژیلا؛ واکنش خانم مجری با یک استوری در فرودگاه! | فیلم
  • فیلم جمله جنجال‌ساز کارشناس تلویزیون؛ زن ‌بی‌حجاب، مزاحم شد!
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • (ویدئو) پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • رسانه سعودی: توافق آتش‌بس در غزه قریب‌الوقوع است
  • ببینید/دفاع جانانه مجری شبکه نروژی از مردم فلسطین
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند