Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@10:16:34 GMT

سپرده ارزی، خدمت ویژه بانک ملی به مشتریان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۷۳۷۷

با سپرده گذاری ارزی در شعب ارزی بانک ملی ایران علاوه بر امکان برداشت وجه پیش از سر رسید، از سود مناسب سپرده نیز بهره مند شوید. آفتاب‌‌نیوز : نوسانات هفته های اخیر در بازار ارز موجب شد تا بسیاری از فعالان این بازار به دنبال راهی مطمئن تر برای سپرده گذاری خود باشند که بانک ملی ایران با افتتاح سپرده های ارزی در 360 شعبه ارزی سراسر کشور، این فرصت را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپرده های ارزی این بانک فرصتی برای سرمایه گذاری مطمئن با بازدهی بالاست و دارندگان ارزهای مختلف از قبیل دلار، یورو، پوند و درهم می‌توانند به شعب ارزی بانک در سراسر کشور مراجعه کرده و وجوه ارزی خود را به صورت اسکناس سپرده گذاری و بالاترین نرخ سود در شبکه بانکی را به صورت ارز دریافت کنند.
این حساب به صورت یک تا 12 ماه قابل افتتاح است و سپرده گذاران در مدت قرارداد خود از حدکثر سود سپرده سالانه 6.5 درصدی برای یورو و 6 درصدی برای دلار، نیز بهره­ مند خواهند بود که این نرخ ها از نرخ های رایج دنیا فراتر می باشد.
از دیگر مزیت های این حساب این است که مشتریان هر زمان که بخواهند می‌توانند اصل و سود سپرده خود را به همان اسکناس تودیعی و به صورت ارز دریافت کنند.
همچنین شعب ارزی بانک ملی ایران آمادگی دارند با استفاده از شبکه وسیع شعب و واحدهای خارج از کشور و کارگزاران، حواله‌های ارزی مشتریان را به اکثر نقاط دنیا ارسال کنند.
منبع: روابط عمومی بانک ملی ایران

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، محسن کریمی معاون بین‌الملل بانک مرکزی در حاشیه اجلاس بانک توسعه اسلامی گفت: در این اجلاس زمینه‌ای فراهم شد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشور‌های مختلف گفتگو کنیم.

معاون بین‌الملل بانک مرکزی ادامه داد: روابط پایدار پولی - بانکی ایران و عربستان در دستور کار تهران و ریاض قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش منابع مسدود شده ما صورت پذیرفت که در آینده خبر‌های خوبی ارائه می‌شود.

کریمی تاکید کرد: برای حج عمره در روز‌های گذشته از منابع مسدودشده کشور مبالغی به کشور عربستان منتقل شد که علاوه بر حل مشکل حجاج، منابع کشور نیز آزاد شده است.

دیگر خبرها

  • بانک مسکن: در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • ضرب سکه نقره ویژه بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت دانشگاهی در ایران از سوی بانک مرکزی
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • بوی گشایش ارزی از ریاض می‌آید
  • استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز/ استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری