Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب قرچک با اشاره به بهره‌برداری از پروژه کمربندی قرچک تا یک ماه دیگر گفت: افتتاح این پروژه سبب کاهش حداقل ۲۵ درصدی بار تصادفات و همچنین کاهش نزاع و درگیری‌های ناشی از بار ترافیک می‌شود. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، در سال‌های اخیر شهرداری با احداث کمربندی شمالی در مدتی کوتاه تا حدی موفق به کاهش بار ترافیک در بلوار اصلی شهر شده است، اما در مقابل ایجاد کمربندی جنوبی که طرحی مکمل برای کمربندی شمالی قرچک بود به دلیل برخورد با معارض مسکونی، ساخت و تکمیل آن سال‌هاست که به درازا کشیده شده است؛ اما امروز حجت‌الاسلام والمسلمین احدالله سینکایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت احقاق حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم، از بازگشایی پروژه کمربندی جنوبی در ماه آینده در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمربند جنوبی برای کاهش بار ترافیک و آمار تصادفات قرچک ضروری است تصریح کرد: موانع بازگشایی جاده کمربندی جنوبی قرچک با ورود مدعی‌العموم رفع شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک افزود: در جلسات متعددی که با مسئولان و مالکانی که ‌تمامی املاک آن‌ها در معرض بازگشایی این پروژه بود، داشتیم توانستیم با جلب رضایت از آن‌ها توسط شهرداری‌ها، کل املاک را در تملک شهرداری قرار داده و امید است تا در آینده نزدیک شاهد بازگشایی پروژه کمربندی جنوبی باشیم.

سینکایی سپس با بیان اینکه شهرستان قرچک در معرض ترافیک 2 شهرستان ورامین، پیشوا و شهرهای همجوار قرار دارد عنوان کرد: این بار اضافه سبب افزایش بار ترافیک و تصادفات در این شهر و کمربندی شمالی قرچک شده است که در سال گذشته از موارد مهم پیگیری دادستانی هم بود.

وی ادامه داد: املاکی که معارض بازگشایی پروژه کمربندی جنوبی قرچک بودند، با ارجاع به کارشناس و تقویم ارزیابی املاک توسط کارشناس رسمی دادگستری به شهرداری ارجاع داده شد و بعد از پرداخت قیمت مناسب به مالکان و جلب رضایت، املاک به تملک شهرداری درآمده است.

دادستان عمومی و انقلاب قرچک با تأکید بر اینکه از مزایای پروژه کمربندی قرچک کاهش حداقل 25 درصدی بار تصادفات و در پی آن کاهش نزاع و درگیری‌های ناشی از بار ترافیک است گفت: در حال حاضر اقدامات لازم برای آسفالت و زیرسازی کمربندی جنوبی شهرستان قرچک در حال انجام است و حداکثر در یک ماه آینده این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

سینکایی در پایان خاطرنشان کرد: بخش‌های مهمی از این کمربندی در سال‌های گذشته ساخته شده بود و زیر بار ترافیک قرار گرفته است، و فقط حد فاصل انتهای خیابان محمدآباد تا انتهای خیابان کارخانه آجر ثبات باقی مانده که تملک خانه‌های باقی ‌مانده در این بخش 10 سال به طول انجامیده است.

انتهای پیام/ ز

R7840/P41362/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴

تین نیوز

شهردار رشت، با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی پروژه های تقاطع غیر همسطح، گفت: با دستور استاندار گیلان و تلاش شبانه روزی پیمانکاران اقدام به اتمام ۱۵ تا ۱۸ ماهه این پروژه ها خواهیم کرد و چهار تقاطع از پنج تقاطع را تا شب عید ۱۴۰۴ به اتمام می رسانیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحیم شوقی در حاشیه بازدید استاندار گیلان از فرآیند احداث همزمان پنج پروژه تقاطع غیر همسطح شهر رشت از جمله میدان نیروی دریایی، میدان امام حسین(ع)، بلوار آیت الله رودباری، خیابان باهنر و بلوار حمیدیان، با اشاره به آغاز این پروژه ها از حدود پنج ماه گذشته، اظهار کرد: امروز در هر نقطه از شهر رشت یک پروژه در دست اجراست.

شوقی با بیان اینکه علاوه بر تقاطع های غیر همسطح، احداث پارک جنگلی ۴۵۰ هکتاری، سرویس های بهداشتی محلات، مرمت ساختمان ساعت شهرداری و... در حال انجام است، افزود: پروژه های تقاطع غیر همسطح دارای متوسط پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد بوده و سرعت قابل قبولی دارد و بعضا از برنامه زمان بندی جلوتر هستند.

وی مهلت احداث تقاطع ها را ۱۸ تا ۲۴ ماهه دانست و تاکید کرد: با دستور استاندار گیلان و تلاش شبانه روزی پیمانکاران اقدام به اتمام ۱۵ تا ۱۸ ماهه این پروژه ها خواهیم کرد و چهار تقاطع از پنج تقاطع را تا شب عید ۱۴۰۴ به اتمام می رسانیم.

شوقی با اشاره به آغاز پروژه لایروبی رودخانه های رشت، عنوان کرد: بارش برف موجب آسیب دیدگی آسفالت معابر شده و لذا تا پایان فصل بهار اقدام به ترمیم آسفالت خواهیم کرد، زیرا کارخانه آسفالت شهرداری پس از دو ماه تعطیلی، مجددا فعال شده و از ظرفیت پیمانکار بخش خصوصی نیز استفاده می کنیم.

وی ۶۰ درصد خدمات شهری را الکترونیکی و هوشمند دانست و عنوان کرد: به زودی فرایند صدور پروانه ساختمانی نیز الکترونیکی خواهد شد.

شهردار رشت با بیان اینکه بازگشایی معابر جدید را در دستور کار داریم، تصریح کرد: برای بازگشایی محدوده سرگل تا سعدی باید اقدام به خریداری ۱۰۰ ملک می کردیم که فقط ۱۴ ملک باقی مانده و کار تملک تا پایان فصل بهار انجام می شود.

وی با اشاره به نقش پروژه ۴.۲ کیلومتری ژ۵ (محدوده هلال احمر انزلی تا پل پستک و پیربازار) در کاهش ترافیک ورودی رشت، خاطرنشان کرد: این پروژه ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۱۵۰ متر را بازگشایی کردیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳