Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: اردیبهشت‌ماه جشن تجلیل از دانش‌آموزان برتر با عنوان ستارگان چهارمحال و بختیار برگزار می‌شود. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

بهروز امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: دانش‌آموزان استان در طول سال‌های گذشته همواره برای استان افتخارآفرین بوده‌اند که برای سپاس از تلاش‌های این عزیزان جشنی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتخارات علمی دانش‌آموزان افزود: کسب دیپلم افتخار از آکادمی ریاضی روسیه توسط دانش‌آموزان تیزهوش استان، کسب 3 مدال نقره توسط دانش‌آموزان تیز هوش استان چهارمحال و بختیاری در سال 95، کسب مدال نقره المپیاد سلول‌های بنیادی توسط دانش‌آموز تیزهوش استان در سال 96، کسب یک مدال طلا و 2 مدال نقره توسط دانش‌آموزان تیزهوش استان در المپیادهای علمی کشور سال 95 و کسب 3 مدال طلا، نقره و برنز توسط دانش‌آموزان تیزهوش استان در المپیادهای علمی کشور سال 95 از جمله افتخارات علمی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به افتخارات فرهنگی دانش‌آموزان بیان کرد: کسب پروانه زرین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان توسط دانش‌آموزان استان سال 96، کسب 3 رتبه برتر کشوری توسط هنرجویان استان در هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه‌ای، کسب 5 رتبه برتر کشوری توسط هنرآموز و هنرجویان هنرستان‌های استان در سال 96، کسب رتبه‌های برتر کشوری توسط 4 هنرجوی استان در مسابقات علمی ـ عملی و علمی کاربردی از جمله این افتخارات است.

امیدی با اشاره به شرکت دانش‌آموزان در طرح پرسش مهر خاطرنشان کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان استان 8 رتبه برتر پرسش مهر 16 رئیس‌جمهور را کسب کردند.

انتهای پیام/ ز

R41350/P41362/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی برگزار شد.

برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی