Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گفت که اعضای باشگاه خو‌نه‌به‌خونه باید ادعای تبانی لوکوموتیورانان را اثبات کنند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، مهدی حسن‌پور درباره شکست 6 بر صفر راه‌آهن مقابل نساجی اظهار داشت: راه‌آهن تیم جوانی است و تا زمانی که گل نخورده است، تمرکز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه گل اول را از نساجی دریافت کردیم، تمرکز بازیکنان ما به‌هم ریخت. این مسابقه در تهران برگزار شد، اما در عمل کاملاً میهمان بودیم. حتی مدیرعامل باشگاه راه‌آهن را به جایگاه VIP راه ندادند. فکر می‌کنم در شهرستان‌ها برخورد بهتری با ما می‌شد!

وی با گلایه از قضاوت داور بازی گفت: داور بازی یک پنالتی کاملاً اشتباه به نفع نساجی اعلام کرد که حتی ناظر بازی هم اعتقادی به پنالتی نداشت. متأسفانه مجبور شدیم دو تعویض اجباری داشته باشیم. بازیکنان ما هم به خاطر اینکه دیده شوند و فصل آینده به یک تیم خوب بروند، تمام تلاش خود را در این مسابقه به کار گرفتند و هر چه در توان داشتند در زمین گذاشتند. باید بگویم بازیکنان 18 ساله، آنهم بدون پول در راه‌آهن به میدان می‌روند. تیم ما تفاوت زیادی با نساجی دارد که بازیکنان چند صد میلیونی در آن بازی می‌کنند.

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن درباره ادعاهای محمودی، سرپرست تیم خونه‌به‌خونه مبنی بر تبانی برخی بازیکنان راه‌آهن با نساجی تصریح کرد: این حرف بزرگی است و باید این ادعا را اثبات کنند. اگر اتهام تبانی به بازیکنی نسبت داده شود، این بازیکن نابود خواهد شد.

حسن‌پور ادامه داد: به بازیکنان گفته بودم که اگر کم‌کاری کنید، ناله و نفرین یک شهر پشت شما خواهد بود. پیش از مسابقه بازیکنان نساجی می‌گفتند راه‌آهن با خونه‌به‌خونه تبانی کرده که محکم بازی کند. الان هم اعضای تیم خونه‌به‌خونه به ما تهمت تبانی می‌زنند. اگر هر نتیجه‌ای در این مسابقه رقم می‌خورد، به راه‌آهن اَنگ تبانی زده می‌شد.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، شاگردانش باید از بازی امروز مقابل نساجی درس بگیرند.

طرفداری | اوسمار ویرا پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر صحبت کرد.

اوسمار ویرا اظهار داشت:

می‌خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک خانواده خودشان را از دست دادند و روز گذشته سالگرد آن روز بود. می‌خواهم بدانند که ما همیشه به یاد آنها هستیم. همچنین می‌خواستم از کسانی که نزدیکان خودشان را در سیل برزیل از دست دادند یاد کنم. آنجا نزدیک جایی است که من زندگی می‌کنم و به بازیکنانم هم گفتم که به خاطر برد خوشحالم، اما به یاد آن دوستانم هستم.

وی در ادامه افزود:

امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم، اما به خاطر جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم، اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جو ورزشگاه وطنی قائمشهر تصریح کرد:

تقریباً می‌دانستیم حضور تماشاگران را، چون په په لوسادا قبلاً در نساجی بوده است و در این مورد به ما اطلاع داده بود. بازی آخر فصل قبل هم در ورزشگاه تقریباً هوادار پرسپولیس بودند، اما امروز وقتی دیدم اکثریت هواداران نساجی هستند برایم جالب و زیبا بود. می‌خواهم دوباره به آنها تبریک بگویم به خاطر این جوی که وجود دارد.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره بازی هجومی تیمش گفت:

از وقتی از تابستان 2022 به اینجا آمدم هدف ما همیشه حمله کردن بوده است. تفکر یحیی گل‌محمدی هم همیشه حمله رو به جلو بود. ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی (گل‌محمدی) شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد آنها با نظر او تمدید می‌شود، گفت:

الان تمرکز ما بیشتر روی قهرمانی است و دفاع از چیزی که پارسال به آن رسیدیم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند و آنها را نگه دارد. جلوتر که رفتیم درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد