Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@15:26:41 GMT

سگ های وحشی جان کودک رزنی را گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۷۴۹۲

معاون فرماندار رزن از حمله حمله چند سگ وحشی به پسر بچه هفت ساله ای در این شهرستان و مرگ وی خبر داد.

به گزارش قانون، علیرضا نوربخش در تشریح این ماجرا گفت: چند سگ به کودکی حمله کردند که به علت شدت جراحت‌های واردشده کودک در همان مکان جان خود را از دست داد.معاون فرماندار رزن بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل جفت گیری حیوانات احتمال حمله آن‌ها به جوامع انسانی بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوربخش افزود: اگر حیوانات درنده و وحشی هنگام جفت گیری احساس خطر کنند یا افرادی اقدام به سنگ‌پرانی به سمت آن‌ها کنند، به طور حتم به وی حمله ور می شوند. وی همچنین نسبت به حمله گرگ نیز هشدار داد و گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل جفت گیری احتمال حمله این گونه جانوری زیاد است؛ بنابراین باید بیش از گذشته مراقب بود.به گزارش ایرنا، اهالی دو شهرستان رزن و بهار استان همدان از اوایل سال 90 تاکنون چندین نوبت مورد هجوم و حیوانات درنده به ویژه گرگ قرار گرفته اند.

اواسط تیر سال 94 ،گرگ در سه نوبت وارد دو روستای تخت و ملابداغ از توابع بخش سردرود شهرستان رزن شد و در دو حادثه که در دو روز متوالی رخ داد ، از ناحیه گردن و صورت یک دختر و پسر حدود چهار ساله را در این دو روستا زخمی کرد که با حضور به موقع اعضای خانواده گرگ متواری شد.

همچنین در سانحه سوم که برای دومین بار در روستای ملابداغ رخ داد، یک قلاده گرگ قصد حمله به یک پدر و فرزند را داشت که با هیاهو و حضور همسایه ها پا به فرار گذاشت.نیروی انتظامی شهرستان بهار نیز اواخر بهمن سال 94 جسد یک مرد 30 ساله را در حواشی روستای رسول آباد (تاج‌آباد) کشف کردند که طبق بررسی های صورت‌گرفته، این مرد طعمه حیوانات درنده شده بود؛ به گونه ای که تنها بخشی از نیم تنه بدن آن باقی مانده بود.

در آخرین گزارش منتشرشده در ایرنا نیز گرگ در دو نوبت 19 خرداد 95 اقدام به حمله به دو کودک خردسال در روستای عمان از توابع بخش قروه درجزین شهرستان رزن کرد. همچنین شهریور سال 95 یک قلاده گرگ با حمله به گله گوسفندان در حاشیه روستای جامشلو بخش مرکزی شهرستان رزن، دو رأس از آن‌ها را تلف کرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر حیوانات جنگل زندگی اشرافی داشتند! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • فیلمی از اتفاق جالب حمله گاو به داخل مراسم هزار دف در روستای پالنگان
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • اگر حیوانات جنگل زندگی اشرافی داشتند! (عکس)
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • فیلم/ شکسته شدن ۲ سد خاکی در شهرستان زیرکوه
  • شکسته شدن سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه