Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:47:32 GMT

سند اربعین در ایلام با محوریت مردم تدوین می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۷۵۹۲

سند اربعین در ایلام با محوریت مردم تدوین می شود

ایلام-استاندار ایلام گفت: سند اربعین در ایلام با محوریت مردم تدوین می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی امروز در جلسه ستاد اربعین در استان اظهار داشت: در سند جامع اربعین باید نقش دوایر دولتی مشخص شود و این سند باید با محوریت مردمی کردن کنگره بزرگ اربعین تدوین شود و نقش اصلی را مردم در بحث اربعین ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دستگاههای دولتی باید نسبت به ایجاد زیرساخت ها و رفع مشکلات اقدام کنند، همچنین در این سند برنامه ریزی های امنیتی، جانمایی ایستگاه های صلواتی و موکب ها  و برنامه های چند گانه تدوین شود که در صورت باز بودن یا بسته بودن مرز خسروی و یا راه اندازی مرز چیلات چه اقداماتی باید صورت گیرد. 

رئیس ستاد اربعین استان ایلام با اشاره به نقش موثر مردم در اربعین تصریح کرد: مردم عاشقانه ومشتاقانه در بحث ایستگاه های صلواتی و موکب های برای استقبال از زوار اربعین فعالیت کردند و باید این فرهنگ را گسترش دهیم.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: ورود دستگاه های دولتی در این حوزه باید محدود شود، البته باید برنامه ریزی و جانمایی در خصوص برپایی موکب صورت گیرد که باعث ایجاد ترافیک و راه بندان نشود. 

وی افزود: در سال گذشته اعتبارات خوبی برای تکمیل زیرساخت های اربعین اختصاص یافت که با تلاش مدیران بیش از 98 میلیارد اعتبار برای تکمیل زیرساخت ها و 17 میلیارد اعتبار نقدی برای اربعین تخصیص یافت

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هم‌اندیشی فعالان فرهنگی و گردشگری دزفول با استاندار خوزستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: برنامه‌های گردشگری باید به شکل جامع و همراه با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود.

وی بیان کرد: رودخانه‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم در حوزه گردشگری است و در این خصوص اقدامات زیادی می‌توان انجام داد.

کد خبر 6088702

دیگر خبرها

  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین