Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، مرکز اصفهان ؛ حسن کامران در نشستی با بخشدار، شهردار و دهیاران جرقویه علیا گفت: با توجه به خسارت هایی که اخیراً در اثر بارندگی به 47 رشته قنات جرقویه علیا وارد شده   و همچنین به منظور بهسازی این قنوات 30 میلیارد و 220 میلیون ریال اعتبار  اختصاص یافته و به جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: برای آغاز عملیات ساخت زمین چمن مصنوعی در شهر حسن آباد و روستای رامشه نیز هر کدام مبلغ یک  میلیارد ریال تخصیص یافته است.

حسین بهزادفر بخشدار جرقویه علیا نیز خواستار توجه ویژه در خصوص پایان طرح باند دوم جاده حسن آباد به نیک آباد (اتصال جرقویه علیا به جرقویه سفلی) شد.

 جَرقویه علیا از بخش‌های تابعه شهرستان اصفهان است که در 110 کیلومتری اصفهان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد ریال برای ساخت سردیس شهدا و مفاخر قزوین

رئیس شورای شهر قزوین از اختصاص ۲۵ میلیارد ریال جهت ساخت و نصب سردیس‌های شهدا، علما و مفاخر این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی فرمانی شامگاه امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در مراسم رونمایی از تعداد ۱۸ سردیس شهدا، علما و مفاخر استان قزوین که در تالار مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خون شهیدان عاملی مهم در امر عزت و سربلندی کشور است و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا نقش بسیار مهمی در الگوبرداری نسل نوپا و آینده سازان این مرز و بوم دارد.

وی افزود: شورای شهر و مدیریت شهری قزوین ۲۵ میلیارد ریال جهت ساخت و نصب سردیس‌های شهدا و مفاخر و علمای استان قزوین هزینه کرده که نشانگر نگاه فرهنگی این مجموعه به جایگاه ارزشمند مفاخر و علما و فرهنگ ایثار و شهادت است.

رئیس پارلمان محلی قزوین با بیان اینکه هزینه کردن در حوزه فرهنگ سرمایه‌گذاری برای آینده است، خاطرنشان کرد: ساخت سردیس از شهدا، علما و مفاخر شهر در راستای انتقال تفکر در جایگاه‌های مختلف هنری، فرهنگی و دفاع مقدس و آشنایی نسل جدید با این افراد است.

فرمانی همچنین تصریح کرد: افزایش اقدامات فرهنگی در شهر باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد. انتظار بنده از مجموعه مدیریت شهری درسال جدید این است که بیش از خدمات و تسهیلاتی که در سال جاری به شهروندان ارائه شد، در نواحی منفصل و کم‌برخوردار شهر خدمات مطلوب عرضه شود و بتوانیم سرانه عدالت شهروندی در خدمات را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد شده تا در طراحی این سردیس‌ها کیوآرکد معرفی هم نصب شود تا افرادی که از این سردیس‌ها بازدید می‌کنند، به صورت هوشمند زندگی‌نامه و افتخارات این مفاخر را مطالعه کنند.

کد خبر 737134

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای مرمت بازار سرپوشیده اراک
  • جلوگیری از فعالیت کارگاه کابینت سازی به اتهام تقلب در اصفهان
  • وعده رئیس سازمان مدیریت برای اختصاص اعتبار ساماندهی «فلک‌الافلاک»
  • توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان جرقویه علیا
  • پروژه راه آهن لرستان دوباره تعطیل شد؛مردم منتظر وعده های «منظور»
  • پروژه راه آهن خرم‌آباد تعطیل شد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد ریال برای ساخت سردیس شهدا و مفاخر قزوین
  • پروژه راه‌آهن لرستان دوباره تعطیل شد/ مردم منتظر وعده‌های «منظور»
  • اختصاص بیش از ۲۹۷ میلیارد تومان اعتبار به حوزه توسعه و بهسازی مساجد
  • توزیع ۳۵ قلم لوازم خانگی بین خانوار‌های نیازمند جرقویه علیا