Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@17:53:09 GMT

احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۷۹۷۷

احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; بهروز حیدرزاده بیان کرد: این طرح ها در شهرستان های مهران، دره شهر، آبدانان و بدره احداث و در صورت تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی اظهارکرد: با توجه به ضرورت افتتاح و بهره برداری پروژهای عمرانی در تلاشیم زمین چمن مصنوعی شهرستان چرداول با اعتبار هفت میلیارد ریال در دهه فجر سالجاری افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوان ایلام همچنین به افتتاح سالن چند منظوره ورزشی و ساختمان اداری چنگوله مهران اشاره کرد و افزود : این سالن ورزشی چند منظوره با تخصیص 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات اربعین و اعتبارات ملی در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و سالن ورزشی چند منظوره سراب کارزان در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

حیدرزاده با بیان اینکه 34 پروژه ناتمام ورزشی در استان وجود دارد، ادامه داد: سالن تیراندازی و چند منظوره شهید کشوری، همچنین سالن های نیمه تمام آسمان آباد و عین خوش دهلران و تکمیل سالن دوقلو چرداول از پروژه های مهم ورزشی استان است و در صورت تزریق اعتبار تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسند.

به گفته حیدرزاده سال گذشته تفاهم نامه ای بین اداره کل ورزش و جوانان استان و وزارت نفت منعقد شد و مبلغ 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای اتمام پنج پروژه مهم در شهرستان های ملکشاهی، سیروان، دره شهر، بدره، سراب کارزان و زمین چمن مصنوعی سیروان تخصیص داده شد.

انتهای پیام/ د

احداث زمین چمن مصنوعی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل

محمد علی پهناور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال با فروش سه ملک در مجموع سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در این استان اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه این املاک در اسرع وقت به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، افزود: اقدامات لازم برای فروش این املاک با هدف تامین اعتبار برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان انجام شده و مراحل نهایی را طی می‌کند.

پهناور بیان کرد: با فروش این املاک و تامین اعتبار مورد نیاز سه پروژه نیمه‌تمام ورزشی استان شامل اولین و مدرن‌ترین پیست اسکی سرپوشیده کشور در شهرک نیروی انتظامی شهر اردبیل، طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام موجود در ورزشگاه تختی اردبیل شامل بهسازی و بازسازی زمین چمن، ساختمان و سکوی تماشاگران و احداث و راه‌اندازی ۶ خانه تخصصی برای ورزش‌های غیرتوپی و دفتر مشترک هیات‌های ورزشی و خانه جوانان در شهرک کوثر تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم با تکمیل و اتمام این پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در کمترین زمان ممکن و با قرار دادن آنها در اختیار ورزشکاران و جوانان میانگین سرانه ورزشی استان افزایش یابد.

کد خبر 6085468

دیگر خبرها

  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • افزوده شدن ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران در ارومیه
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد