Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@12:29:34 GMT

تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سیریک

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۷۹۹۴

تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سیریک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  هرمزگان، نشست خبری مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه سپاه سیریک بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی و معلم برگزار شد.

محمدسهرابی در این نشست گفت: بیش از60 برنامه در حوزه های مقاومت، اقشار و پایگاه های مقاومت و بسیج طلاب برگزار خواهد شد، وی ضمن بیان امام(ره) که فرمودند:مطهری پاره تن اسلام است تصریح کرد، باید یادوخاطر  استاد شهیدمطهری(ره) در سی و نهمین سالگرد آن استاد والا مقام که اسوه ای انقلابی برای اسلام وایران بود و مبارزات و سختی های زیادی با رژیم طاغوت داشت همواره حفظ شده وسیره وی ملاک ومعیار راه ما باشد، سهرابی در ادامه برشمرد، از برنامه های  هفته عقیدتی سیاسی و معلم در بسیج و سپاه شهرستان می توان به مراسم گرامیداشت و تجلیل از مدیران ،اساتید ومربیان عقیدتی وسیاسی، نشست های بصیرتی،معنوی و اعتقادی بسیج،محافل انس باقرآن، نشست های علمی حکمت مطهر، دیدار باامام جمعه شهرستان، زنگ سپاس معلم وانواع مسابقات ورزشی ونمایشگاه کتاب و دیدار با خانواده های معظم شهدا اشاره کرد، وی در پایان با بیان این که از مهمترین محورفعالیت ها و برنامه ها پرده نگاری ازچیستی ، چرایی وچگونگی حمایت از کالای ایرانی  و ارزش ها ومعیارهای اسلامی ازدیدگاه شهیدمرتضی مطهری(ره)و سیرمطالعاتی شهید خواهدبود، امیدواریم در این زمینه که شاخص های حمایت از کالای ایرانی و شناخت اندیشه و راه وروش شهید مطهری(ره)را به بسیجیان آموزش دهیم موفق باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس

سید کاظم حسینی گفت: هر ساله یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته سلامت نامگذاری می‌شود که شعارامسال با عنوان سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت است و هر روز این هفته به یک موضوع اختصاص داده شده است. 

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس افزود: در راستای تحقق اهداف تربیت زیستی و بدنی سند تحول بنیادین و همسو باشعار هفته سلامت در آموزش و پرورش استان فارس برنامه‌هایی تدوین و به ادارات ارسال گردید تا به صورت هدفمند و همگانی به اجرای برنامه‌ها در این هفته بپردازند.

حسینی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: "سلامت جزو مسائل درجه یک هر کشوری است" گفت: در این راستا ضمن آگاهی بخشی به خانواده‌ها و عوامل تربیتی مدارس که در حفظ و اعتلا سلامت دانش آموزان موثرند بصورت ویژه برنامه ریزی و تلاش شده است.

او گفت: در کنار برنامه ریزی‌های صورت گرفته از روسا و کارشناسان سلامت ادارات خواسته شد که ابتکارات و خلاقیت‌هایی در راستای گرامیداشت هر چه بهتر این هفته اجرا کنند.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش فارس نیز گفت: طی برنامه ریزی که برای برگزاری هرچه بهتر این هفته انجام شد با اولویت سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت و آموزش سبک زندگی سالم از خانه تا جامعه و پیرو شعار امسال علاوه بر برنامه‌های ابلاغی به ادارات و بازدید میدانی حوزه سلامت اداره کل از سطح اجرای برنامه‌های عمرانی و طرح‌های سلامت و بهداشت مدارس، برنامه‌هایی نیز در سطح اداره کل تعیین شده است.

فاطمه قاسمی در تشریح برنامه‌های هفته سلامت گفت: تجدید پیمان با شهدا در هفته سلامت با دیدار از مقبره پاک دانش آموز شهید در اداره کل، دیدار با پیشکسوتان و تدارک شرایط غربالگری سلامت ایشان توسط پزشک و مراقبین سلامت در کانون پیشکسوتان استان، برپایی مرحله استانی المپیاد آماده تحت عنوان دادرس در چهار قطب استانی، گرامیداشت آغاز هفته سلامت در دبستان نیاکوثری ناحیه یک، برپایی نمایشگاه و برنامه‌های حفاظت از محیط زیست با موضوعیت سلامت خانواده و سلامت زمین در بوستان آزادی با حضور دانش آموزان از جمله این برنامه هاست.

او در تشریح دیگر برنامه‌های هفته سلامت گفت: غربالگری کارکنان اداری شامل بینایی سنجی، شنوایی سنجی و آزمایش وغربالگری کامل سلامت جسم با دستگاه آنالیز بیو اسکن، جلسه آموزشی مباحث سلامت جسم در محیط اداری و ارگونومی ویژه کارکنان اداره کل در مراسم سه شنبه‌های مهدوی، از دیگر برنامه‌های این هفته است.

قاسمی در ادامه گفت: پیاده روی همگانی کارکنان اداری با دعوت از کارکنان اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی، اداره استثنایی، نواحی چهار گانه، اداره آموزش و پرورش عشایری در ورزشگاه بعثت، برپایی نمایشگاه عکس سلامت درنگار خانه اداره کل، گرامی داشت هفته سلامت در دبستان دخترانه دکتر حسابی ناحیه ۲، برگزاری وبینار آموزش سلامت خانواده با آموزش مدیریت بحران در طرح ماهر ویژه گروه هدف از دیگر برنامه‌های هفته سلامت است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس
  • پخش «چهارگاه» از شبکه چهار سیما
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • پخش شبانگاهی «چهارگاه» در شبکه چهار
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود