Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@20:24:12 GMT

مالکیت هتل ارگ جهان نما به شهرداری بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۸۲۵۹

مالکیت هتل ارگ جهان نما به شهرداری بازگشت

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مالکیت هتل ارگ جهان نما با مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان با مصوبه شورای شهر به شهرداری بازگشت.

مهدی مزروعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ساماندهی وضعیت ارگ جهان نما یکی از برنامه‌های دردستور کار شورای اسلامی شهر اصفهان است، افزود: بخشی از جهان نما در گذشته برای بهره‌برداری به عنوان هتل در اختیار بنیاد تعاون ناجا قرار گرفته بود که با گذشت بیش از سه سال هنوز این امر ساماندهی نشده بود و اجرای این پروژه نیمه کاره مانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با ایجاد تغییر در مدیریت بنیاد تعاونی ناجا سیاست‌های کلان در خصوص بهره‌برداری از این هتل تغییر کرد، افزود: با تغییر این سیاست‌ها بخش اعظمی از فاز دوم ارگ جهان‌نما معطل مانده بود که منظره نامناسبی را نیز در شهر ایجاد کرده بود.

این عضو حقوق‌دان شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از این پروژه بازدید و همگی اعتقاد به بازگشت مالکیت هتل ارگ جهان نما به شهرداری داشتند، گفت: بر این اساس پس از انجام بررسی‌های لازم و هماهنگی با نیروی انتظامی،‌لایحه فسق قرار داد شهرداری و نیروی انتظامی با حداکثر آرا در روز گذشته مصوب شد.

وی تصویب لایحه بازگشت  مالکیت هتل ارگ جهان نما به شهرداری را گام نخست در راستای کاهش آسیب‌های موجود در این پروژه دانست و افزود: شهرداری برای ساماندهی این امر باید با جذب سرمایه‌گذار این پروژه را ساماندهی کند.

مزروعی تصریح کرد: شهرداری می‌تواند که ساخت این هتل را تکمیل کند و یا کربری دیگری برای این مجموعه تعریف کند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نتیجه انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در سمیرم و لنجان با رقابت تنگاتنگ نامزد‌ها به دور دوم کشیده شد.


در حوزه انتخابیه سمیرم، سید محمد موسوی و رحیم کریمی و در حوزه انتخابیه لنجان نیز حسین رجایی و اکبر پولادی برای راهیابی به مجلس در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده (از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰) خواهد بود.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام