Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدرضا آرام معاون پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی از واحد لاهیجان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار آنا از لاهیجان، در این بازدید چندساعته وی از نزدیک در جریان برخی فعالیت های قرآنی واحد لاهیجان قرار گرفت.

دکتر سیروس بیدریغ رئیس واحد لاهیجان در دیدار با وی که با حضور دکتر عباس تقوائی معاون فرهنگی دانشجویی و محمدابراهیم طلوع مسئول کانون قرآن و عترت و دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان صورت گرفت، لزوم اهمیت برنامه های قرآنی و فرهنگی را در برنامه های کلان دانشگاه ضروری دانسته و آمادگی خود را برای حمایت هرچه بیشتر از این برنامه ها اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد نیز با ابراز تشکر از دکتر بیدریغ به دلیل نگاه ویژه و خاصشان به برنامه های فرهنگی و قرآنی، بویژه پرداخت بموقع هدایای مسابقات قرآن و عترت آمادگی پژوهشکده قرآن و عترت را برای برگزاری کارگاه های دانش افزا در واحد لاهیجان با موضوعات مختلف قرآنی و فرهنگی و چاپ کتاب در این خصوص اعلام کرد.

به کزارش آنا، واحد لاهیجان با سابقه ای طولانی، همواره یکی از فعالان عرصه های فرهنگی و قرآنی کشور بوده و رتبه های برتر و ممتاز ملی و کشوری در موضوعات و مسابقات مختلف قرآنی و فرهنگی گواه این مدعاست.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی افزود: طرح "مسجد، پایگاه قرآن" از ابتدای امسال در استان همدان اجرا شد و هم اکنون در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

او تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، انس جوانان و نوجوانان با قرآن، ترویج معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان استعدادیابی قرآنی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف طرح برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های قرآنی، محافل سنتی قرآنی و طرح تلاوت نور اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی