Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@03:15:57 GMT

مجیدی، آقای گل و آقای پاس گل مشترک(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۸۳۴۸

مجیدی، آقای گل و آقای پاس گل مشترک(عکس)

شاهین مجیدی فصل ۹۷-۹۶ را با فجرسپاسی آغاز کرد که در نخستین سال حضورش در این تیم توانست مثمر ثمر ظاهر شود و با وجود عدم صعود فجری‌ها به لیگ برتر، موفق شد از نظر فردی آمار قابل توجهی از خود به ثبت برساند.


این بازیکن که سابقه حضور در استقلال اهواز و آلومینیوم اراک را نیز در کارنامه دارد، فصل فوق‌العاده‌ای را در فجرسپاسی شیراز سپری کرد و امروز در آخرین هفته از لیگ دسته اول و دیدار با صبای قم موفق شد با زدن ۴ گل پوکر کند و بیشترین سهم را در پیروزی ۶ بر ١ تیمش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهین مجیدی با ۴ گلی که در دیدار امروز به ثمر رساند تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۱۷ افزایش داد تا در کنار فرشید پاداش از شهرداری ماهشهر به‌عنوان آقای گلی لیگ دسته اول در فصل ۹۷-۹۶ دست پیدا کند، اما نکته مهم در آقای گلی مجیدی وینگر بودن او در فجرسپاسی در مقایسه با پاداش، مهاجم نوک شهرداری محسوب می‌شود.


این بازیکن فجرسپاسی علاوه بر آقای گلی در لیگ دسته اول، ۹ پاس گل هم داد تا به همراه سهیل رحمانی، هافبک نساجی قائم‌شهر عنوان بهترین پاسور فصل لیگ یک را نیز از آن خود کند و با ۱۷ گل و ۹ پاس گل بیشترین سهم را در ۴۹ گل فصل فجرسپاسی شیراز داشته باشد.

 

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم

مجید مجیدی، کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگر ایرانی، از سال ۱۳۵۹ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز نمود. وی با ساخت فیلم بچه‌های آسمان، جزء پنج نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی زبان اسکار ۱۹۹۸ بود و نخستین کارگردان ایرانی است که نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

وی با چهار سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر، رکورددار دریافت این جایزه در میان کارگردانان ایرانی به شمار می‌رود. اولین فیلم بلند وی به نام بدوک در سال ۱۳۷۰ برنده جایزه جشنواره فجر شد.

از جمله آثار برتر مجید مجیدی می‌توان به خورشید، آن‌سوی ابرها، بید مجنون، محمد رسول الله، پدر، رنگ خدا، باران و آواز اشاره کرد. مجید مجیدی طی دوران فعالیت خود، جوایز بسیاری همچون جایزه هولدن برای بهترین فیلمنامه، جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم تورین، جایزه دلفین طلایی جشنواره بین المللی فیلم فستوریا، سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر و جایزه بزرگ هیئت داوران بنیاد فیلم آمریکا را از آن خود کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور