Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@08:31:55 GMT

تجلیل از دو فعال حوزه کار و کارگری آران و بیدگل

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۸۴۵۵

تجلیل از دو فعال حوزه کار و کارگری آران و بیدگل

خبرگزاری شبستان: دو تن از فعالان حوزه کار و کارگری شهرستان آران و بیدگل در همایش امتنان از کارگران نمونه استان اصفهان تجلیل شدند.

مهندس جواد صدیقیان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: دو تن از فعالان حوزه کار و کارگری شهرستان آران و بیدگل در همایش امتنان از کارگران نمونه استان اصفهان تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این همایش که با حضور استاندار و مسؤولان استان اصفهان در تالار اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، از ۴۴ برگزیده استانی در حوزه کار و کارگری تجلیل شد.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل افزود: در این مراسم، در بخش قاری و حافظ نمونه کارگری در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم محمد جواد نصیری از شهرستان آران و بیدگل انتخاب شد.

 

صدیقیان افزود: همچنین در گروه کار نمونه استانی، مریم السادات رضوی از آران و بیدگل به عنوان مدیر نمونه در گروه کاری دامداری مورد تجلیل قرار گرفت.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۸۵۰ واحد صنعتی و فعالیت ۱۷ هزار و ۲۰۰ کارگر بیمه شده اصلی در این واحدهای صنعتی، از جمله مناطق مهم صنعتی استان اصفهان در شمالی ترین نقطه این استان واقع شده است.

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن های نیمه شعبان نیمه شعبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرآن کریم مساجد دکترین مهدویت همایش دکترین مهدویت مسابقات بین المللی قرآن نمایشگاه کتاب کتابخانه تخصصی خلیج فارس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل جواد صدیقیان شهرستان آران و بیدگل بزرگداشت روز کارگر کار آران و بیدگل اصفهان کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کاگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری فردا به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند.

اشرفی با اشاره به اینکه همچنین به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه نیز در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، تجلیل از آرمانها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه، برگزاری جشنواره امتنان، اعطای نشان اقتصادی مقاومت از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر ، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی را از جمله برنامه‌های هفته کار و کاگر عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری