Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان رودبارجنوب با ورود به موضوع تغییر کاربری اراضی کشاورزی دراین شهرستان دستورات قضایی لازم برای جلوگیری از تغییرکاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی را صادر کرد. حامد عمرانی دادستان رودبار جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در حاشیه بازدید از اراضی کشاورزی حومه شهر اسلام آباد با ورود به موضوع تغییر کاربری اراضی کشاورزی در این شهرستان دستورات قضایی لازم برای جلوگیری از تغییرکاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام قضایی در دیدار چهره به چهره با مردم گفت: اراضی که سابقاً به صورت موقت به کشاورزان در قالب عقد اجاره تحویل شده است کماکان در مالکیت دولت بوده و هیچ کس جز از طریق نهاد‌های متولی دولتی حق خرید و فروش آن‌ها را ندارد.

وی تصریح کرد: در این بازدید مقرر شد جهاد کشاورزی در اسرع وقت ضمن شناسایی موارد مشابه در جهت پیشگیری از وقوع جرائم تغییر کاربری اراضی کشاورزی وخرید وفروش اراضی دولتی، مراتب را جهت برخورد قانونی به دادستانی گزارش دهد.
عمرانی اعلام کرد: نیروی انتظامی نیز موظف است در صورت برخورد با چنین جرائم مشهودی بلافاصله از ادامه تصرف جلوگیری و مراتب را به دادستانی گزارش کنند.

شایان ذکر است با دستور دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب به مردم محلی از طریق توزیع اطلاعیه و بروشور و نصب بنر اطلاع رسانی لازم در راستای پیشگیری از وقوع این گونه جرائم صورت گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور، گفت: کار برداشت گندم از دهه سوم فروردین ماه در شهرستان بمپور آغاز و تا اواسط خرداد ادامه خواهد یافت.
هودیانی با بیان اینکه مهمترین ارقام کشت شده در این منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است، افزود: بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم از سطح اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه امسال بیش از ۱۱ هزار تن از این محصول، برداشت خواهد شد، ادامه داد: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صد درصد اراضی گندم کشت شده در بمپور بصورت قراردادی کشت شده و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.
بمپور از شمال به بخش‌های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی