Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه از دعوت 3 کشتی گیر کرمانشاهی به اردوی آمادگی تیم ملی ناشنوایان ایران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا هرمز نوروزی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مرصاد اسپورت، اظهار داشت: امیر صمدی، کیوان رستم آبادی و عرفان توتونچی کشتی گیران کرمانشاهی هستند که با نظر کادر فنی به اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد نانشوایان ایران دعوت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان ایران از هشتم تا بیست و یکم اردیبهشت به میزبانی تهران برگزار می شود.

نوروزی نژاد یادآوری کرد: این اردو با حضور 21 کشتی گیر به میزبانی استان تهران برگزار می شود.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان کرمانشاه گفت: تیم ملی کشتی ناشنوایان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده می کند.

وی تصریح کرد: این رقابت ها اواخر خردادماه امسال در کشور روسیه برگزار می شود.

نوروزی نژاد گفت: پژمان درستکار به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان ایران را در رقابت های قهرمانی جهان به عهده خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پویا نوروزی‌نژاد لژیونر هندبال ایران که در تیم اینتراخت هاگن در بوندس لیگای ۲ آلمان در پست بغل چپ بازی می‌کند، با کسب ۷۹ امتیاز در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.   همچنین در پایان هفته بیست و نهم لیگ ۲ هندبال آلمان هانمن با کسب ۹۳ امتیاز، هِس مان با ۸۰، فالک با ۸۳، استابر با ۸۴، بِنِکه با ۸۷ و زینتل با ۸۴ امتیاز به ترتیب بهترین دروازه‌بان، بغل چپ، بغل راست، خط زن، بغل راست و پخش معرفی شدند.    گفتنی است؛ اینتراخت هاگن در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ ۲ هندبال آلمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی