Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:50:16 GMT

افزایش فعالیت کنسرسیوم صادراتی خوشه فرآوری انگور قزوین

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۸۸۶۶

افزایش فعالیت کنسرسیوم صادراتی خوشه فرآوری انگور قزوین

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: علاوه بر توسعه فعالیت کنسرسیوم خوشه تکوین در بازارهای خارجی، دفتر خوشه مینودر هم راه‌اندازی و با برندهای متنوع وارد بازار داخلی و خارجی خواهیم شد.

به گزارش ایسنا، شهریار کشاورز معاون صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی در نشست تعدادی از اعضاء خوشه در دفتر خوشه فرآوری محصولات انگور در تاکستان اظهار کرد: در حوزه توسعه بازار، کمک به صادرات فرآورده‌های انگور و رونق تولید و راه‌اندازی کنسرسیوم‌ها با برندهای مختلف از اولویت اصلی در حوزه خوشه انگور است و از حضور خوشه فرآوری محصولات انگور قزوین در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به ایجاد دفتر فروش خوشه تکوین در روسیه گفت: با توجه به اینکه برند تکوین کارتن سفید به‌عنوان یک برند متمایز و با قیمت بالاتر در مسکو شناخته‌شده و در راستای سهولت مشارکت سایر اعضا، برند دومی با کارتن قهوه‌ای ایجاد شود که قابل‌رقابت با کشمش سطح بازار مسکو ملایر، ترکیه و غیره باشد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از توسعه فعالیت‌های کنسرسیوم تکوین و همکاری آن با سایر اعضای خوشه و سهامدار شدن اعضای جدید با تقبل قدرالسهم سرمایه‌گذاری انجام‌شده در روسیه به روش امانی با تقبل قدرالسهم هزینه‌های ماهیانه دفتر مسکو خبر داد.

کشاورز با اشاره به فعالیت خوشه تکوین در طول فعالیت این دفتر در خارج از کشور گفت: بیش از 1500 تن کشمش به ارزش دو میلیون و 700 هزار دلار صادرات به کشور روسیه انجام داده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهر صنعتی در پایان از مطالعه امکان راه‌اندازی دفاتر خوشه در آینده نزدیک در کشورهای فرانسه، تاجیکستان و عراق خبر داد.

به گزارش ایسنا، انگور یکی از اولویت‌ها و ظرفیت‌های مهم استان است که نقش بسزایی در افزایش تولید و توسعه اشتغال پایدار در استان ایفا می‌کند که در حال حاضر 35 واحد صنعتی در حوزه تولید محصولات فرآوری انگور در استان فعالیت می‌کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ همزمان با سومین روز از برگزاری ششمین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو۲۰۲۴ ) علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاونین وزارتخانه و محسن رستمی مدیرکل صمت استان قزوین از محصولات عرضه شده توسط واحدهای تولیدی و صنعتی شرکت کننده در نمایشگاه بازدید کرد.

محسن رستمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گزارشی از واحدهای شرکت کننده استان قزوین در نمایشگاه به وزیر صمت ارائه کرد.

مدیرکل صمت استان قزوین به حضور ۸واحد تولیدی از استان قزوین در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی ارم چهلستون، آپادانا، زرین روی کاسپین، پارسا پلیمر شریف، سهیل گاز تهران، پویا چسب، خوشگوار و ویتانا حضور دارند.

رستمی افزود: این نمایشگاه در راستای ارائه توانمندی های واحدهای صنعتی و تولیدی به بازارهای بین المللی برپا شده است.

این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ الی ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برای بازدید عموم مردم دایر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901343

دیگر خبرها

  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • پیش بینی برداشت بیش از سه هزار تن انگور امسال از تاکستانهای مهاباد
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور