Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@00:08:34 GMT

رونمایی از پشت صحنه فیلم سینمایی خوک + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۸۹۱۱

رونمایی از پشت صحنه فیلم سینمایی خوک + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: «خوک» ساخته مانی حقیقی که در جشنواره برلین با نظرات متفاوت منتقدین روبه‌رو شد از چهارشنبه این هفته در سینماهای کشور اکران می‌شود.

حجم ویدیو: 11.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

با توجه به حضور بازیگران مورد توجه تماشاگران، قصه‌ای که به خود سینما Cinema مربوط است و نام پرطرفدار مانی حقیقی، می‌توان پیش‌بینی کرد که فیلم با استقبال مخاطبین روبه‌رو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران سینما Cinema فیلم پشت صحنه فیلم سینمایی فیلم جشنواره برلین مانی حقیقی ویدیو ها عکس زندگی ایران فیلم اخبار تهران حوادث تهران قتل جوان دختر شوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد

فرمانده کل ارتش گفت: هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان‌کننده‌ای روبه‌رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرلشکر عبدالرحیم موسوی امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در حاشیه رژه روز ارتش و در جمع خبرنگاران گفت: ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت‌های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم بخش کوچکی از توانمندی‌ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده‌باش هستند در رژه حضور نداشتند.

فرمانده کل ارتش افزود: در عین حال آنچه امروز دیدید گوشه‌ای از قدرت نیروهای مسلح برای دفاع از آرمان‌های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور شود با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مُهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح معمولاً با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا مأموریت‌ها را به بهترین نحو اجرا کنند، همه می‌دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت‌های نیروهای مسلح ایران را رصد می‌کنند و به همین خاطر مدت‌های زیادی است که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف‌های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: این روزها همه نیروهای ما در سنگرهای دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

کد خبر 745407

دیگر خبرها

  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • فرمانده کل ارتش : هر تجاوز دشمنان با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • مستند پرتره عبدالحمید قدیریان از رادیو فرهنگ
  • گرگان با ۷ چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است
  • رییس حوزه هنری قزوین قائم مقام سازمان سینمایی شد
  • چرا آدم فضایی‌ها را پیدا نمی‌کنیم؟
  • چرا آدم فضایی‌ها را پیدا نمی‌کنیم؟ چون هوش مصنوعی اجازه نمی‌دهد!
  • رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی صادر شد
  • رأی پرونده «کینگ‌مانی» صادر شد