Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: محمد حسینی مجری ری استارت تحت تعقیب اینترپل قرار گرفت.

دادستان تهران از درخواست تعقیب قضایی برای سرکرده گروهک ری استارت از طریق پلیس بین الملل خبرداد.

به گزارش گروه سیاسی رکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، دادستان جعفری دولت آبادی هم‌چنین به اقدامات دادسرای تهران در رسیدگی به پرونده‌های متهمان اغتشاشات دی ماه و حادثه Incident اسفند ماه در خیابان پاسداران اشاره کرد و در خصوص تعقیب قضایی سرکرده یک گروهک ضدانقلاب از طریق پلیس اینترپل توسط دادسرای تهران، اظهار داشت: درخواست دادسرای تهران از پلیس بین‌الملل برای دستگیری و استرداد این سرکرده گروهک ری‌استارت، عملاً  آن‌ها را در چرخه آزمایش قرار داده است و باید به این سوال پاسخ دهند که چگونه است که اگر کسی در ایران کوچکترین اقدامی می‌کند، رسانه‌های دنیا پر می‌شود، اما امروز سرکرده این گروهک در آمریکا نشسته و دستور غارت، تخریب و تحریق اموال عمومی و خصوصی را می‌دهد و هیچ کس به او کاری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد پلیس بین‌الملل در دستگیری این فرد مناسب عمل کند تا دادسرای تهران بتواند به اتهامات وی رسیدگی نماید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث اینترپل پلیس تحت تعقیب قضایی دادستان تهران عکس زندگی ایران فیلم اخبار تهران حوادث تهران قتل جوان دختر شوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری ،سرهنگ صادق رضایی از کشاورزان و دامداران خواست از سیستم‌های هوشمند برای ناکام گذاشتن سارقان و کمک به کشف سریع سرقت استفاده کنند.
وی ادامه داد: دامداران جهت نسبت به تقویت روشنایی اطراف محل نگهداری احشام اقدامات کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردل با اشاره به اینکه مجهز بودن محل‌های نگهداری دام به دوربین مداربسته و سرکشی‌های مستمر از دام‌ها می‌تواند در کاهش سرقت تاثیر بسزایی داشته باشد از شهروندان خواست در صورت مشاهده فرد یا خودرو مشکوک در نزدیکی محل نگهداری احشام مراتب را فوری به پلیس ۱۱۰ یا نزدیکترین پایگاه پلیس آگاهی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد