Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای المپیک آسیا گفت: با شیخ سلمان صحبت می کنم تا مشکل میزبانی های فوتبال ایران حل شود.

به گزارش ایسنا، شیخ احمد در حاشیه نشست با مسئولان ورزش ایران گفت: اینکه من چند سال به ایران نیامدم به دلیل اشتباه شما دوستان در فدراسیون ها نبوده است بلکه  به دلیل عدم اختیار عمل در سطح بالای ورزش ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در زمان  علی‌آبادی تصمیم گرفت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک جدا  شوند و این باعث ایجاد مشکل شد مثل کشور من کویت. این تفرقه باعث شد حرکت ورزش ایران کند شود. از زمانی که سلطانی فر آمد با او صحبت کردم و او تلاش کرد مشکل حل شود. صالحی امیری رابطه خوبی با مردم ، دولت و فدراسیون ها دارد. پیامی که از صالحی امیری شنیدم همان پیام سلطانی فر و جهانگیری بود. خوشحالم الان بهترین فرصت برای همکاری ها است و برنامه ریزی می کنیم هر دو ماه یکبار بررسی های خود را انجام دهیم. امیدوارم فدراسیون ها با کمیته ملی المپیک همکاری خوبی داشته باشند. دوست داریم ورزش زنان رشد داشته باشد.

او در مورد تنش های سیاسی در ورزش گفت: ما تلاش کردیم ورزش را ابزاری کنیم برای حل مشکلات سیاسی. هفته پیش در همایش اسپورت آکورد بودم و همه فدراسیون های بین المللی بودند و پیام های مثبتی در مورد ایران داشتند. حتی لالوویچ نگاه مثبتی به ایران داشت و نگران کشتی ایران بود. رییس جدید IPC نیز تلاش می کند روابط خوبی داشته باشد. من خودم  آغاز کننده فدراسیون زنان مسلمان بودم و با خانم فائزه هاشمی و هاشمی طبا آن را راه انداختیم . الان هیچ کاروانی بدون زن به المپیک نمی رود. این یک هدف بزرگ از 20 سال پیش است که دنبال آن بودیم و الان به آن رسیدیم. امیدوارم در ایران فرصت های زیادی برای زنان ایجاد کنید و مدال های زیادی بگیرید.
او در مورد آکادمی ملی المپیک هم گفت: من در مراسم افتتاحیه آکادمی بودم و بعد از این افتتاح ورزشکاران شما توانمندی های خود را بالا می‌برند. ان شاءالله نشست هیات اجرایی OCA در ایران بر گزار می شود و روابط‌مان با کمیته ملی المپیک را نزدیکتر می‌کنیم. تلاش می کنیم ارتباط شما با فدراسیون های آسیایی و جهانی نزدیکتر شود.

او در مورد فدراسیون های ایران گفت: امیدوارم فدراسیون های ایران موفق باشند مانند فدراسیون های هندبال و دوومیدانی و فدراسیون پنج ستاره فوتبال. من با شیخ سلمان صحبت می کنم تا مشکل میزبانی ها و بازیهای رفت و برگشت فوتبال حل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد

با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شدند.

مسئولان فدراسیون والیبال در این سفر یک روزه از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند. سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با مهران فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ