Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از بانک شهر، مهدی اکرمی با اشاره به نحوه توزیع بن‌کارت‌های فیزیکی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: تمامی دانشجویان، طلاب و اساتیدی که به منظور دریافت بن‌کارت‌های فیزیکی این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند به شعب و پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر مراجعه کنند.

وی افزود: زمان توزیع بن‌کارت‌های فیزیکی از امروز هشتم اردیبهشت آغاز و تا پایان روز نمایشگاه کتاب تهران ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی و کارت دانشجویی برای دریافت بن‌کارت خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر تصریح کرد: همچنین برای افرادی که ثبت نام خود را به منظور خرید از طریق کارت ملی هوشمند انجام داده‌اند نیز پیامکی حاوی رمز خرید ارسال خواهد شد که از طریق آن می‌توانند در نمایشگاه کتاب خرید کنند.

تبریک مدیرعامل بانک شهر به مناسبت روز شوراها

مدیرعامل بانک شهر در پیام خود به مناسبت روز شوراها، از شوراها به عنوان چشم همیشه بیدار مردم و مسئولان کشور یاد کرد.

طبق اعلام مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسین محمد پورزرندی با اشاره به این‌که شوراها تبلور نیازها و اولویت‌های مردمی در گستره روستاها و شهرها هستند، این روز را تبریک گفت و پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم؛ وامرهم شوری بینهم

نهم اردیبهشت‌ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است که این موضوع، نشانگر اهمیت شوراها در انعکاس خواسته‌های اقشار مردمی، شهرها و روستاها در مقاطع و فصول متعدد و نقش تصمیم ساز شوراها در وصول خواست مردم است.

شوراها تنها نهادی در کشور است که بنا بر اصول و وظایف قانونی در شرایط خاص و در جهت مصالح مردم و کشور با سایر مسولین اجرایی، انتظامی و امنیتی، جلسات مشورت و هم فکری برگزار می‌کند.

شوراهای روستا، بخش، شورای شهرستان و شورای عالی استانها هر کدام به مثابه یک پارلمان در تصمیم سازی و در جهت منافع و مصالح مردم و کشور، نقش موثر و سازنده ای دارند و بستر مناسبی را برای مسولین اجرایی کشور فراهم می‌سازند.

اینجانب از شوراها به عنوان "چشم همیشه بیدار مردم و مسولین" یاد کرده و برای تمام اعضای خدمت گزار و مهرورز شوراهای شهر و روستا، از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون خدمت به مردم و سرزمین ایران را خواستارم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمایشگاه کتاب پورزرندی بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

پیش از این براساس مذاکراتی که مسئولان فرهنگی ایران با مسئولان فرهنگی کشور هندوستان داشتند، این کشور به عنوان مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شده بود. این در حالی است که در نتیجه صدور بیانیه‌ای در کشور هند، شهروندان این کشور امکان فعالیت و سفر به ایران ندارند.

در نتیجه این تغییرات علی رمضانی سخنگو و قائم مقام سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز هشتم اردیبهشت متنی در سپهر رایانه (فضای مجازی) منتشر و اعلام کرد: «علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب