Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سعیدی مدیر کل دامپزشکی استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت: طرح الزام تهیه شیر از مراکز شیر خام در استان سمنان اجرایی شد.

وی افزود: طرح الزام تهیه شیر از مراکز شیر خام در با هدف ارتقای سلامت این محصول در استان سمنان اجرایی شد.

مدیر کل دامپزشکی استان سمنان تصریح کرد: بررسی نحوه اجرای طرح تهیه شیر خام از مراکز جمع‌آوری شیر خام نشان داد که ما در استان ۶۰ درصد توانسته‌ایم موفقیت اجرای طرح را کسب کنیم که در سال۹۷ باید این روند ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد سعیدی اظهار داشت: نهادهای اجرایی و نظارتی می‌توانند به‌تدریج از عرضه شیر خام در مراکز و صنوف غیر مرتبط و بدون مجوز جلوگیری کنند.

وی گفت: حمایت و پشتیبانی سایر مراکز و ارگان‌ها ازجمله دانشگاه‌های علوم پزشکی، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اصناف و ... می‌تواند اجرای باقی‌مانده طرح تهیه شیر خام از مراکز جمع‌آوری این محصول را تضمین کند.

انتهای پیام / ق

جزئیات اجرای طرح تهیه شیر از مراکز شیر خام در استان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی اخبار علمی دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاش رکورد دار بارندگی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در دو روز گذشته در حسین آباد کالپوش ۱۰/۶ میلیمتر ، طزره ۹/۵ میلیمتر ، بادله کوه ۸/۴ میلیمتر و نور ۷ میلیمتر باران بارید و سایر مناطق استان سمنان کمتر از پنج میلیمتر باران داشتند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • تاش رکورد دار بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • تاش رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • پیش بینی وزش باد شدید در استان سمنان
  • پیش بینی وزش باد شدید در سمنان