Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@09:10:14 GMT

ممنوع التصویری آذری جهرمی تایید شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۹۸۲۶

ممنوع التصویری آذری جهرمی تایید شد

یک منبع آگاه ممنوع التصویری وزیر ارتباطات در صدا و سیما را تایید کرد.

ایران آنلاین /برخی رسانه ها صبح امروز خبر از ممنوع التصویری «محمد جواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دادند. یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا این خبر را تایید کرد.

گفتنی است؛ پس از اعتراض جهرمی به موضوع صوت و تصویر فراگیر و افشای جزئیاتی از قراردادهای صدا و سیما با پیمانکاران، علی عسکری رئیس صدا و سیما در ابلاغی به معاونت سیاسی و بخش خبر، دستور داد هرگونه پخش اخبار از وزیر ارتباطات و وزارت ارتباطات صرفا با هماهنگی معاونت مربوطه صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/برنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص صدور مجوزهای الکترونیکی گفت: وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی پیشتاز است.

این خبر وزیر در ادامه پست منتشر شده از محمد احسان خرامید رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در این خصوص گفته بود: وزارت‌خانه‌های ارتباطات و ورزش بیشترین مجوزهای کاغذی را به شناسه یکتا تبدیل کرده‌اند، هر فردی که پروانه کسب دارد می‌تواند با ورود به درگاه ملی مجوزها از طریق لینکی که بار گذاری شده مجوز قدیمی خود را به شناسه یکتا تبدیل کند و با وارد کردن ۴ کد شناسه یکتای خود را دریافت کند.

کد خبر 6077080 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • جهشی چشم‌گیر در دسترسی به فیبرنوری در سال 1403
  • دستور وزیر ارتباطات برای راه اندازی فیبرنوری در یک ماه
  • اردن کمک به اسرائیل را تایید کرد
  • اردن کمک به صهیونیست‌ها را تایید کرد
  • ۱۴۰۳، سال طلایی پروژه فیبر نوری
  • امسال سال طلایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهاست
  • واکنش وزیر ارتباطات به حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی
  • رژیم صهیونیستی تجمعات در فضای باز را ممنوع اعلام کرد
  • سفارت هلند در تهران تعطیلی خود را رسما تایید کرد