Web Analytics Made Easy - Statcounter

فشافویه- رییس شورای شهر حسن آباد گفت: اتصال حسن آباد به فرودگاه امام خمینی(ره)اولویت شورای این شهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زندی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: دروازه بین المللی به شهر و بخش فشافویه جز اولویت های شورا است و این امر با اتصال حسن آباد فشافویه به فرودگاه امام خمینی (ره) تحقق می یابد و با فعال شدن و توسعه اقتصاد در این منطقه موجبات دیگر نیز فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندی به روز شورا اشاره کرد و گفت: تاریخچه تشکیل شوراها که یکی از اصول قانون اساسی است با رای مستقیم مردم در انتخابات شورای شهر و روستا عملیاتی شد و روز نهم اردیبهشت سال ۱۳۷۸ به طور رسمی فعالیت شورای شهر و روستا آغاز و بخشی از حاکمیت مردم به آن ها بازگردانده شد.

وی افزود: پس از ورود ۲۰ سال از آغاز شوراها وقت آن رسیده است که شوراها در جهت رفع نواقص قانونی و حقوقی و با عملکرد تخصصی خود این نهاد را بارور کند و نشانه این اقدامات رضایت مردم و شهروندان از عملکرد شورا ها می باشد.

رییس شورای شهر حسن آباد اظهار کرد: یکی از اصولی که بایددر راس شورا قرار داشته باشد تخصص است و در این دوره از شوراها سعی بر آن داشتیم که کارها را به صورت تخصصی پیش ببریم.

زندی گفت: یکی از ارکان دیگر که باعث موفقیت شوراها می شود همدلی و همکاری بین مسئولان شهر و شورا است که الحمدالله داخل شهر حسن آباد این امر به خوبی دیده می شود.

وی به فعالیت های شورا اشاره کرد و بیان داشت: در سال گذشته تا کنون بیش از ۱۳۰ جلسه غیر علنی و ۵۳ جلسه رسمی در شورا تشکیل شد که حاصل آن ۱۷۰ مصوبه بوده است.

علیرضا زندی عنوان کرد: از این تعداد مصوبه ۳۶ مورد فرهنگی، اجتماعی، ورزشی،۵۴ مورد عمرانی،۵۲ مورد اقتصادی، ۱۷ مورد رفاهی، ۵ مورد آموزشی و بهداشتی و ۱۱ مورد متفرقه بوده است.

زندی گفت: تعداد نامه های ثبت شده در دبیر خانه شورای شهر حسن آباد فشافویه ۷۵۰ فقره بوده است.

رییس شورای شهر حسن آباد ادامه داد: اهم فعالیت های انجام شده در مدت ۸ ماهه به غیر از فعالیت های شهری مکاتبه با بانک ها جهت افتتاح شعبه بوده است و بر این باوریم که اگر می خواهیم رونق های اقتصادی در منطقه شکل بگیرد بانک ها در این مسئله حضور داشته باشند.

وی همچنین به پیام رهبری اشاره داشت و اضافه کرد: حمایت از کالای ایرانی، کارگر ایرانی و کارخانه دار ایرانی در دستور کار شورای حسن آباد است.

علیرضا زندی گفت: مکاتبات با نماینده مجلس در خصوص مشکلات مردم، مساعدت با ارگان های مختلف از جمله مدارس، مساجد و هیات های ورزشی، ساماندهی وضعیت کیوسک های سطح شهر، اجرای مراسم در کاروانسرای شهر، معرفی نیرو به کارخانه داران شهرک صنعتی شمس آباد، تشکیل کمیسون های تخصصی شورا به منظور پیگیری بهتر امور، شرکت در جلسات کمسیون تقویم املاک اداره امور مالیاتی به منظور تعیین عادلانه قیمت منطقه املاک شهر، پیگیری و انجام مساعدت به زلزله زدگان کرمانشاه از جمله فعالیت های شورا بوده است.

وی بیان داشت: پیگیری ایجاد بازار روز عرضه مستقیم میوه و سبزیجات در ۵ نقطه از شهر که مردم بتوانند روزانه از آن استفاده کنند، واگذاری زمین برای احداث مسجد در محله احمدیه، جانبازان و بهشت که بعضا برخی محلات ۳۰ سال دایر هستند ولی هنوز فاقد مسجد می باشند در دستور کار شهرداری است.

زندی در پایان گفت: اخذ مجوز ساختمان اداری تامین اجتماعی نیز یکی از دستورات این دوره از شورا است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد

فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به تعیین تکلیف و انحلال شورای اسلامی شهر نسیم‌شهر گفت: شورای حل اختلاف وزارت کشور با برگزاری جلسه با انحلال شورای نسیم‌شهر موافقت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در بهارستان، عبدالله نوحی در جمع خبرنگاران با اشاره به از حد نصاب افتادن شورای نسیم‌شهر گفت: با دستگیری برخی از اعضای شورای اسلامی نسیم شهر به علت تخلفات صورت گرفته، شورا از اکثریت خارج شده و در سه ماه گذشته نیز جلسه‌ای برگزار نکرده است.

وی افزود: به دلیل رسمیت نیافتن جلسات و از حد نصاب خارج شدن شورا، موضوع در هیئت رسیدگی به تخلفات شوراهای شهر در هفته‌های گذشته در استانداری تهران مطرح شد و اعضای هیئت حل اختلاف استانداری رأی به انحلال شورای شهر نسیم شهر دادند.

مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در شورا و شهرداری نسیم شهر/ 7 نفر دستگیر شدند

فرماندار بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: پس از ارسال این رأی به هیئت مرکزی رسیدگی به تخلفات در وزارت کشور، روز گذشته، رأی مورد تأیید هیئت حل اختلاف مرکزی وزارت کشور قرار گرفت و در صورت ابلاغ رسمی، استاندار تهران به عنوان قائم مقام جایگزین شورا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد