Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضا هژبری، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان اردبیل امروز 10 اردیبهشت ماه در جلسه هماهنگی محفل انس با قرآن با اشاره به برنامه های سال 97 این اداره، تصریح کرد: باتوجه به اینکه استان اردبیل از نبود موقوفات قرآنی رنج می برد ایجاد موقوفات مشارکتی قرآن جزو برنامه های این اداره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به سهمیه امسال تربیت حافظان قرآن کریم استان اردبیل که 14هزار و 500نفر است، افزود: امسال تربیت حافظان موضوعی، تربیت قرآن کریم به صورت آیات حضوری و تربیت قرآن کریم به صورت مجازی دردستور کار است.
هژبری با بیان اینکه امسال 50نفر از مربیان قرآنی دوره روخوانی و روانخوانی قرآن کریم آموزش می بینند، گفت:چند نفر از مربی از مرکز تربیت مربی قم به استان اعزام می شوند و به این تعداد مربی آموزش می دهند.
وی همچنین از برگزاری دوره ارتقای سطح قاریان استان اردبیل خبر داد وافزود:به زودی مرحله استانی وکشوری این دوره برگزار می شود.
هژبری همچچنین از اجرای محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز ملی وکشوری درماه مبارک رمضان خبر داد وافزود: با حضور میهمانانی از کشور مصراین محفل برگزار می شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است

حجت الاسلام محمد قمی روز جمعه و در حاشیه برگزاری نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این آزمون یک مرحله از مسیر اعطای مدرک به حافظان قرآن است که دارای سختی های خاص خود است و به طور معمول حدود ۱۲ درصد شرکت کنندگان مورد تائید برای دریافت مدرک قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: بیشتر شرکت کنندگان با ذوق و شوق وصف ناپذیری به همراه اعتماد به نفس با توجه به معنا، تدبر، ترجمه و تفسیر قرآن کریم در این آزمون شرکت کرده اند که در گفت و گو با آنان علاقه‌مندی به محک زدن آموخته های خود را بیان می‌کنند و دغدغه مدرک ندارند که این موضوع نشان از جدّی گرفتن قرآن در جامعه ما است.

این مقام مسوول با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان این آزمون نسبت به دوره های گذشته بیان کرد: حدود ۱۲ هزارو ۵۰۰ نفر از سراسر کشور در  نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت کرده اند که نزدیک به دو سوم از آنان بانو هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است