Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@14:02:09 GMT

کارگر ساختمانی درون چاه آسانسور سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۰۲۲۲

کارگر ساختمانی درون چاه آسانسور سقوط کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آتش پاد علی تراب پور، رییس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان داشت: طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125، سقوط کارگری به درون چاه آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره در منطقه کیانپارس این کلانشهر گزارش شد.

وی در ادامه با اشاره به اعزام نیروهای امدادی سازمان به محل حادثه افزود: کارگر ساختمانی 60 ساله در حین کار در ساختمان نیمه کاره 5 طبقه از طبقه دوم به درون چاه آسانسور سقوط کرد و آسیب دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش پاد تراب پور تصریح کرد: با استفاده از تجهیزات نجات و رعایت اصول ایمنی، کارگر مصدوم را به بیرون منتقل کردند و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اذعان داشت: متاسفانه در اثر سقوط، وی از ناحیه قسمت های مختلف بدن دچار آسیب دیدگی شده است.

انتهای پیام/گ

سقوط یک نفر در چاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز

در ساعت ۱۴:۲۳ ظهر سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت‌ماه، گیر افتادن کودک در سازه آسانسور در بلوار خرمشهر شیراز به ستاد فرماندهی آتش نشانی گزارش و تیم عملیاتی ایستگاه ۱۷ قهرمانان به محل اعزام شد.

در این حادثه کودک ۷ ساله به طور عجیبی با باز کردن در داخلی آسانسور وارد چاهک آسانسور شده و روی استراکچر فلزی چاهک آسانسور در طبقه دوم می‌ایستد، اما با توجه به زمان حادثه و عدم استفاده متصرفین از آسانسور، کابین آسانسور در زمان حضور پسربچه در چاهک حرکتی نداشت. در غیر این‌صورت حادثه ناگواری رخ می‌داد.

آتش‌نشانان بلافاصله ضمن قطع برق آسانسور و حمایت کامل و اصولی از پایین جهت جلوگیری از سقوط احتمالی کودک و با استفاده از ابزار هیدرولیک در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به باز کردن درب آسانسور کردند و کودک را نجات دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز