Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) با حضور مسئولان کشوری و لشکری، خانواده معزز شهدا، جانبازان، آزادگان وسربازان نمونه  در تالار گل نرگس کرمانشاه اقدام به برگزاری مراسم و تقدیر از نمونه‌های ارتش داشت.

 امیر جواد مولایی جانشین قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش در مراسم دهمین جشنواره جوان سرباز ابراز داشت: سربازی را می‌توان نمونه دانست که در قبال خانواده وکار مسئولیت پذیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از حضور مدعوین و سربازان نمونه و وظیفه شناس در جمع این مراسم، محورهای برگزاری مراسم راسرباز، دفاع امنیت و اقتدار ملی- سرباز، ایثارگری و فداکاری(شهادت و جانبازی)- سرباز وظیفه شناس-سرباز، فعال در امور فرهنگی و تبلیغات-سرباز، کوشا در خلاقیت ابتکار فناوری-حضور سرباز در برنامه‌های ورزشی و تربیت بدنی-سرباز با نظم و امنیت اجتماعی-سرباز دیندار و بصیر-سرباز مسئولیت پذیر در قبال کار خانواده- و در کل سرباز سازندگی با تفکر بسیجی عنوان کرد.

گفتنی است که در پایان مراسم از خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، پیشکسوتان ارتش و سربازان نمونه تقدیر شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حضرت علی خانواده خلاقیت فناوری نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت شهید مرتضی مطهری در سالن همایش شهرداری منطقه ۱۰ مشهد برگزار شد.

 

صدر حسینی مسئول دفتر نمایندگی ناحیه بسیج یاسر مشهد در این مراسم گفت: شهید مطهری الگوی علمی، عملی و فرهنگی برای جوانان و نسل امروز است و ۷۲ اثر از کتاب های ایشان حکایت از این موضوع دارد.   سرهنگ قاصدی جانشین ناحیه مقاومت بسیج یاسر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه حجت الاسلام و المسلمین طغانی و فرماندهان حوزه های محلات، مدیران شعب نمایندگی، مسئولان نظارت و بازرسی و سایر  بسیجیان در این مراسم حضور داشتند.   در این مراسم از  مربیان نمونه عقیدتی سیاسی، فرهنگ یاران و فعالان فرهنگی و فضای مجازی تجلیل شد.  

دیگر خبرها

  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز