Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان طول خطوط فشار ضعیف استان زنجان را بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ کیلومتر اعلام کردوگفت:در سال جاری یک هزار کیلومتر کابل خود نگهدار برق در شبکه توزیع برق نصب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا علیزاده شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در محل استانداری زنجان، افزود: ۱۸ درصد مصرف برق استان زنجان خانگی، ۱۲ درصد  تجاری و هفت درصد توسط مشترکین اداری استان مصرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طول خطوط فشار ضعیف استان زنجان را بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: در سال جاری یک هزار کیلومتر کابل خود نگهدار برق در شبکه توزیع برق استان  زنجان نصب می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان بابیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در حال حاضر تأمین برق  ۲۱ شهر، ۱۶ بخش و ۴۶ دهستان را بر عهده دارد، ابراز کرد: هم‌اکنون بیش از ۴۳۰ هزار مشترک در استان داریم و بیش از هشت درصد برق در زمان توزیع تلف می‌شود.

علیزاده به شعار سال نام‌گذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: طی سال جاری شرکت برق بر اجرای طرح‌های برق‌رسانی در استان تأکید دارد و برنامه‌ریزی لازم را تدوین کرده و طی سال گذشته، تعداد دو هزار و ۳۱۳ پروژه  بااعتباری بالغ‌بر ۳۹۴ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف شرکت توزیع برق اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

وی به طلب شرکت توزیع برق استان زنجان از مشترکین اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های دولتی، حوزه صنعت و مردم بالغ‌بر ۷۰۰ میلیارد ریال به  شرکت توزیع برق استان زنجان بدهی دارند.

منبع: مهر

کلیدواژه: برق صنعت برق علیرضا علیزاده مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز شهرکرد خرم آباد بیرجند هفته سلامت بارش باران مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه تبریز اشتغال استانداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رادمنش ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: اجرایی کردن طرح‌ها به دلیل شرایط توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد سخت و هزینه‌های هر طرح نیز چندین برابر دیگر استان‌ها است.

وی بیان داشت: با اجرای این ۱۶ طرح کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز تبدیل می‌شود.

رادمنش تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴، در زمینه اجرای فیبر نوری استان ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در ۳۰ ماه اخیر اجرایی شده و اجرای یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر نیز مصوب شده است و چنانچه این طرح اجرایی شود، ظرفیت شبکه در استان ارتقا یافته و سرعت افزایش و پایداری شبکه بهبود می‌یابد.

کد خبر 6094376

دیگر خبرها

  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز در حال اجراست
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد