Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@10:45:38 GMT

ضبط نخستین قسمت «صبح جمعه با شما»

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۰۷۳۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی رادیو ایران، نخستین برنامه «صبح جمعه با شما» با توجه به برگزاری نمایشگاه کتاب به این موضوع اختصاص داشت و بخش‌های مختلفی در این باره اجرا شد.

در این مراسم مهین برزویی از هنرمندان پیشکسوت رادیو گفت: جای منوچهر نوذری در این برنامه خالی است، این برنامه برای من خاطره بود و نمی‌توانم آن روز‌های خوب را فراموش کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین محب اهری پیشکسوت دیگر در این برنامه نیز افزود: رادیو، شنوندگان زیادی دارد؛ در اتوبوس، خانه، مغازه، کارخانه همه رادیو گوش می‌کنند و این نشان از میزان بالای مخاطبان رادیو دارد، رادیو تلاش کرده چند میلیون نفر را با خود همراه کند و یکی از این برنامه‌ها همین «صبح جمعه با شما» است.

علیرضا جاویدنیا با بیان اینکه در این برنامه حسین محب اهری نیز حضور خواهد داشت، گفت: در برنامه «صبح جمعه با شما» تلاش می‌کنیم در خدمت مردم باشیم و امیدواریم از این پس مدل خوبی در پرونده‌مان ثبت شود.

در بخش دیگری از مراسم محمدزاده مدیر رادیو ایران گفت: رادیو رسانه زندگی است و مردم با رادیو زندگی می‌کنند.

در این مراسم محمدجعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران، حمیدرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات این شبکه، مهین برزویی، حسین محب اهری، اصغر سمسارزاده، عباس محبی، علیرضا جاویدنیا، داوود منفرد، شوکت حجت، حسین تبریزی، نسیم ادبی و جمعی از مردم حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی

به گزارش خبرگزاری مهر، اردوی تیم فوتبال جوانان زیر ۲۰ سال ایران در کرج طبق برنامه از پیش تعیین شده کادر فنی و اجرایی این تیم در حال برگزاری است.

شاگردان حسین عبدی در این اردو موظف به اجرای دقیق و صحیح تمرینات مد نظر کادر فنی هستند. مربیان نیز در این اردوی شبانه روزی تمام فعالیت‌های بازیکنان حاضر در این مرحله را بررسی می‌کنند.

شایان ذکر است اردوی تیم ملی جوانان کشورمان تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از آن ارزیابی‌های مربیان این تیم طبق برنامه کاملاً مدون از پیش تعیین شده در مسیر کشف و استعداد و استفاده از جوانان ایران در مستطیل سبز ادامه دارد.

کد خبر 6096595

دیگر خبرها

  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • سفر فضاپیمای چینی به قسمت دوردست ماه آغاز شد
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام جعفر صادق(ع)