Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، کره جنوبی متعهد شد در فاصله ماه‌های ژوئن تا ژوئیه نشست سه جانبه میان روسای جمهور آمریکا، کره جنوبی و رهبر کره شمالی را برگزار کند.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از سئول، روزنامه مونهوا ایلبو (Munhwa Ilbo) چاپ کره جنوبی در شماره امروز خود نوشت مقامات این کشور در حال بررسی امکان برگزاری نشست سه جانبه میان سران سه کشور کره جنوبی، آمریکا و کره شمالی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که نشست سران آمریکا و کره شمالی قرار است در ماه مه برگزار شود.
به نوشته این روزنامه اگر همه چیز خیلی خوب پیش رود روابط دو جانبه میان کره شمالی و ژاپن نیز امسال به حالت عادی در خواهد آمد و گفتگو‌های شش جانبه درباره عاری سازی شبه جزیره کره از سلاح‌های هسته‌ای از سرگرفته خواهد شد.
پیونگ یانگ در تاریخ ۲۱ آوریل سال ۲۰۱۸ پایان آزمایش‌های هسته‌ای و بسته شدن محل آزمایش‌های اتمی خود را اعلام کرد. کیم جونگ - اون، رهبر کره شمالی، با اعلام این خبر اعلام کرد کشورش در این خصوص ماموریت خود را انجام داده است.
در تاریخ ۲۷ آوریل مون جائه-این، رئیس جمهوری کره جنوبی با کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی، دیدار کردند. آن‌ها در پایان این دیدار اعلام کردند که دیگر جنگی در شبه جزیره کره روی نخواهد داد و اعلام کردند برای عاری سازی شبه جزیره کره از سلاح‌های هسته‌ای اقدام خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)




منبع:پیج rolan_dez

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش خواننده کره‌ای به آهنگ «سلام یا مهدی» (فیلم)

دیگر خبرها

  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ راهیابی پاکدامن و رهبری به جدول ٦٤ نفره
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| رهبری به جدول اصلی رسید؛ دو سابریست حذف شدند
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • تاریخ پخش «سلمان فارسی» مشخص شد/ وعده جبلی در یک سال سخت
  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ