Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@16:33:56 GMT

«بیست و یک روز بعد» برنده جایزه بهترین کارگردانی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۰۷۸۴

«بیست و یک روز بعد» برنده جایزه بهترین کارگردانی شد

به گزارش ایسکانیوز از سازمان سینمایی حوزه هنری، فیلم‌های «کمدی انسانی، زیر سقف دودی، ایتالیا ایتالیا، فصل نرگس، بیست‌ و یک روز بعد، آکاردئون، فروزان، مهتاب و سمر» 9 اثر ایرانی حاضر در نهمین دوره از برگزاری جشنواره فیلم «تامیل» نروژ هستند که با دیگر آثار حاضر در این جشنواره به رقابت پرداخته و 5 جایزه اصلی این جشنواره را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی « بیست‌ و یک روز بعد» برنده جایزه بهترین کارگردانی، محمدرضا خردمندان، فیلم سینمایی «کمدی انسانی» برنده دو جایزه بهترین فیلم محمدهادی کریمی و بهترین بازیگر مرد آرمان درویش، فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» برنده بهترین بازیگر، زن سارا بهرامی و فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی برنده جایزه بهترین فیلمبرداری (تورج منصوری) از این جشنواره شده‌اند.

هر 5 فیلم که موفق به دریافت جایزه از این جشنواره شدند، پخش بین‌الملل آن را سازمان سینمایی حوزه هنری برعهده دارد.

نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «تامیل» نروژ از 6 الی 9 اردیبهشت ماه در شهر اسلو کشور نروژ برگزار ‌شد.

502

حوزه هنری کمدی انسانی تامیل نروژ کشور نروژ جشنواره بین‌المللی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی

در هفته بیست و ششم لیگ برتر، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین در ورزشگاه اختصاصی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در اولین دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ تیم گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان میزبان تیم شمس آذر قزوین شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان ماریوس اوزونیدوس که در دیدار رفت با تساوی یک بر یک تنها به دریافت یک امتیاز رضایت داده بودند، در این دیدار خانگی نیز با وجود آنکه در دقایق پایانی دو شانس گلزنی داشتند، نتوانستند گل پیروزی را به ثمر برسانند.

کد خبر 750932

دیگر خبرها

  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • بهترین سپرها در برابر تیغ برنده تورم کدامند؟