Web Analytics Made Easy - Statcounter


پس از ابلاغ «آئین‌نامه امور انجمن‌های ادبی» از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست هیات موسس «خانه انجمن‌های ادبی ایرانیان» در بنیاد شعر و ادبیات داستانی برگزار شد.

به گزارش امتداد نیوز، در این نشست که با حضور فعالان ادبیات کشور برگزار شد، متن «منشور ملی امور انجمن‌های ادبی» تدوین و به امضاء جمع حاضر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می‌افزاید، هیات موسس «خانه انجمن‌های ادبی ایرانیان»، به بنیاد شعر و ادبیات داستانی ماموریت داد، مقدمات لازم برای تاسیس «خانه انجمن‌های ادبی» را فراهم آورد.

اسامی اعضای هیئت موسس خانه انجمن‌های ادبی ایرانیان به ترتیب حرف الفبا: خسرو احتشامی، زکریا اخلاقی، اسماعیل امینی، محمدرضا انتظاری، عباسعلی باقری، محمدعلی بهمنی، راضیه تجار، مریم حسینی، ابوتراب خسروی، فاطمه راکعی، ابراهیم زاهدی مطلق، محمدرضا زائری بهمن ساکی، مرتضی سرهنگی، محمدعلی صاعد اصفهانی، قاسمعلی فراست، عبدالحسین فرهنگ محمدکاظم کاظمی، محمدعلی مجاهدی، محمدجواد محبت، جواد محقق، علی محمد مودب، محمدسرور مولایی، محمدحسین مهدوی سعیدی (م. موید)، محمدجعفر یاحقی و فریبا یوسفی.
بر اساس این گزارش، نخستین مجمع عمومی انجمن‌های ادبی، اردیبهشت‌ماه جاری، همزمان با اختتامیه دومین جشنواره انجمن‌های ابی (جایزه ملک‌الشعرای بهار) برگزار خواهد شد.

true برچسب ها : ادبیات بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان نویسندگی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان قائدی افزود: همزمانی نخستین سالگرد خانه طراحان فیروزه‌ای با ۱۲ اردیبهشت روز معلم را به فال نیک می‌گیریم و از همه اساتید بزرگوار هنر گرافیک و طراحی که کمک حال خانه طراحان حوزه هنری هستند صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

وی یاد آور شد: پرورش و شناسایی هنرمندان خوب طراح و گرافیست یکی از جدی ترین اهداف تشکیل خانه طراحان حوزه هنری استان است تا بتواند با پرورش هنرمندان متعهد، با زبان هنر دغدغه مردم را در زمینه‌های مختلف به درستی مطرح کنند.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری بر لزوم برگزاری دورهمی های خانه طراحان در دیگر نقاط استان تاکید کرد و افزود: در تلاش هستیم زمینه‌ای فراهم کنیم که نشست‌های ماهانه خانه طراحان حوزه هنری در دیگر شهرستان‌های استان نیز برگزار شود چرا که استان چهارمحال و بختیاری سرشار از هنرمندان نخبه و استعدادهای بسیار هنری است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز درباره این نشست گفت: چهاردهمین نشست خانه طراحان با حضور کریم منزوی، علیرضا رضایی، صادق صدری نژاد و قاسم رشیدی از طراحان و اساتید رشته گرافیک در نگارخانه چراغ جادو همزمان با روز معلم برگزار شد.

احمد رضا باقری افزود: در این نشست که با عنوان مناظره گرافیکی نام گذاری شده بود اساتید این رشته در رابطه با شاکله‌های مهم طراحی گرافیک، افزایش کاربری رشته گرافیک در دانشگاه‌ها، چگونگی گرافیک در حوزه بازار کار و تجارت، ظرفیت‌های استفاده از هوش مصنوعی در گرافیک، بحث و گفتگو کردند.

باقری یاد آور شد نشست‌های خانه طراحان حوزه هنری با هدف ارتقا سطح علمی هنر جویان این رشته و همچنین تولید آثار فاخر هنری به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در چهاردهمین پاتوق فیروزه‌ای خانه طراحان حوزه هنری، جشن روز معلم و سالگرد تشکیل خانه طراحان حوزه هنری با حضور اساتید و هنرمندان گرافیک و تصویر ساز استان برگزار شد.

کد خبر 6095547

دیگر خبرها

  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • جلسه دوم نشست ادبی «عصا بیفکن» برگزار می‌شود
  • بحران ادبیات داریم