Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@16:11:49 GMT

پودرهای سفید کننده عامل خرابی دندان ها

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۱۹۱۴

پودرهای سفید کننده عامل خرابی دندان ها

رکنا: پودرهای سفیدکننده دندان ها را مستعد پوسیدگی می کنند.

استفاده طولانی مدت از این پودر های سفید کننده دندان نه تنها مفید نبوده بلکه با ایجاد حساسیت های دندانی، دندان ها را مستعد پوسیدگی می کند. همه دوست دارند دندان های سفید و درخشانی داشته باشند. با وجود تکنیک های جدید، این تمایل بیشتر هم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفید کننده دندان

همۀ ما چیزهایی از کیت های سفید کننده دندان که در داروخانه ها بدون نسخه به فروش می رسند و به داشتن لبخندی زیباتر کمک می کنند، شنیده ایم... اما آنچه واقعاً دندانپزشک ها توصیه می کنند، چیست؟

فواید آنها چیست؟ عوارض سفید کردن دندان ها توسط دندانپزشک کدامند؟

یک دندان پزشک Doctor گفت:استفاده طولانی مدت از پودرهای سفید کننده دندان ها نه تنها مفید نبوده بلکه ممکن است موجب برخی آسیب های جبران ناپذیر به دندان شود.

یک دندان پزشک اظهار داشت:استفاده طولانی مدت پودر های سفیدکننده خطرات زیادی برای سلامت دهان و دندان دارد، افزود، مواد داخل این پودر های سفیدکننده طولانی مدت باعث از بین رفتن یک لایه از سطح دندان ها می شود.

وی ادامه داد:استفاده طولانی مدت از این پودر ها نه تنها مفید نبوده بلکه با ایجاد حساسیت های دندانی، دندان ها را مستعد پوسیدگی می کند.

این دندان پزشک درخصوص استفاده از ژل های سفید کننده دندان نیز توضیح داد:استفاده از ژل های سفید کننده دندان ها از خطر کمتری نسبت به پودر ها برخوردار است به دلیل اینکه ژل های موجود در سطح بازار Store از خواص اسیدی کمتری برخوردار هستند و با شستن دهان یا خوردن غذا اثرات آن ها از بین خواهد رفت.

وی در ادامه توصیه کرد:رعایت نظافت دهان و دندان، مسواک زدن به موقع کمک زیادی به سلامت دندان ها خواهد کرد، همچنین در صورتی که برخی از افراد از تغییر رنگ دندان های خود رضایت کافی ندارند بهتر است با مراجعه به دندانپزشک و با روش های اصولی اقدام به برطرف جرم Crime های دندان ها کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران پزشک Doctor سلامت بازار Store غذا جرم Crime پزشک خطر آسیب سفید دندان پودر سفید کننده دندان عکس ایران زندگی فیلم جوان قتل روزنامه دختر شوم خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفال به حافظ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ برو به کار خود‌ای واعظ این چه فریادست....

فرارو- فال گرفتن از آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برو به کار خود‌ای واعظ این چه فریادست
مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

میان او که خدا آفریده است از هیچ
دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست

به کام تا نرساند مرا لبش، چون نای
نصیحت همه عالم به گوش من بادست

گدای کوی تو از هشت خلد مستغنیست
اسیر عشق تو از هر دو عالم آزادست

اگر چه مستی عشقم خراب کرد ولی
اساس هستی من زان خراب آبادست

دلا منال ز بیداد و جور یار که یار
تو را نصیب همین کرد و این از آن دادست

برو فسانه مخوان و فسون مدم حافظ
کز این فسانه و افسون مرا بسی یادست

شرح لغت: خلد: بهشت.

تفسیر عرفانی:‌

۱- برای رسیدن به این آرزو و هدف الزام است که صبر و حوصله داشته باشید. بدانید که رمز موفقیت شما در ایستادگی، استقامت و تلاشتان نهفته است. پس هر چه می‌توانید در این راه، دور اندیشی و کیاست داشته باشید.

۲- اگر چه مستی عشق و سرخوشی این نیت به قول حضرت حافظ در بیت پنجم شیفته و شیدایت کرده است، اما بدان که بنیاد و هستی شما از ازل تا ابد از خرابی عشق است. به عبارت دیگر حضرت حافظ می‌فرماید:

* خرابی از عشق در حقیقت آبادانی و عمرانی است.

تعبیر غزل:

قصد و نیت انجام کاری را داری که سروصدای زیادی به راه انداخته و مخالفان بسیاری دارد، اما تو عزمت را جزم کرده‌ای و گوشت به هیچ نصیحتی بدهکار نیست، اما بدان که اگر واقعا قصد عملی کردن نیت خود را داری باید توان و تحمل خود را افزایش دهی و از ویرانی نترسی که آبادی تو در این ویرانی هاست.

دیگر خبرها

  • روش از بین بردن تیرگی زیر چشم از دید طب سنتی
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • طرز تهیه دسر شکلاتی رژیمی، با خیال راحت دسر بخورید!
  • (ویدیو) طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ برو به کار خود‌ای واعظ این چه فریادست....
  • طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی (فیلم)
  • ببینید | شاهکار جدید زاکانی پس از گذشت ۲ روز از خرابی مترو و سردرگمی مردم؛ باید بپرسم!
  • ببینید | واکنش عجیب و دیرهنگام زاکانی به سرگردانی مسافران و خرابی مترو؛ باید بپرسم
  • قطع همکاری نواک جوکوویچ با یک مربی دیگر
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو