Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@17:06:26 GMT

«حلیمه سعیدی» در کلاس‌های قرآن آستان سیدالکریم

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۱۹۵۲

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، «حلیمه سعیدی»، بازیگر سینما و تلویزیون در کلاس‌های حفظ قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با تدریس صریحی‌نژاد که یکشنبه، 9 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، به تلاوت آیاتی از سوره آل‌عمران پرداخت.
حلیمه سعیدی بیان کرد: علاوه بر هنرپیشگی در بسیاری از هنر‌های دستی توانمند هستم و خواهان قرائت قرآن و آموزش در کلاس‌های مرکز آموزش قرآن نیز هستم که صریحی‌نژاد، استاد قرآن استعداد و پیش‌زمینه تلاوت قرآن در من را برای ادامه کلاس تأیید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین سعیدی بعد از پایان کلاس از مرکز آموزش قرآن بازدید کرد و با مدیر مرکز و همکاران نیز دیدار داشت.
یادآور می‌شود، حلیمه سعیدی، مادر شهید متولد سال 1313 است و درضیاء‌آباد شهر قزوین متولد شد. او دارای سه فرزند و مادر شهید «رضا لشکری» است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون