Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ رئیس کل دادگستری استان کرمان یدالله موحد گفت: دوره اول کاراموزی قضائی استان کرمان با ۳۱نفر کارآموز کار خود را از اول شهریور سال ۹۵ آغاز کرد و پس از یک سال ونیم دوره آموزشی فشرده،از امروز تعداد6 کارآموز قضائی رسما کار قضائی خود را در شهرستان های بم،رفسنجان،زرند،ریگان آغاز می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موحد افزود: واحد های قضائی استان کرمان طی یک دهه ی گذشته به جهت پهناور بودن استان ودر راستای ارائه خدمات قضائی بهتر به شهروندان،از 21حوزه به 31حوزه قضائی افزایش یافته اند لذا توسعه منابع انسانی در این رابطه ضرورت دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه یکی از شاخص های مهم حاکمیت قانون مدار دردسترس بودن عدالت برای مردم است افزود: همواره بدنبال ارتقای و توسعه خدمات قضائی با کیفیت برای شهروندان هستیم.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان تصریح کرد:کارآموزان قضائی بایستی با تکیه بر شرف انسانی خویش و با رعایت امانت و تقوا در انجام وظایف قانونی خود کوشا باشید و در راستای تحکیم مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه انجام وظیفه نمایید.

موحد گفت:دستگاه قضائی کشور و استان کرمان در طول چند دهه ی گذشته همواره از کمبود نیروی انسانی چه در حوزه قضاء و چه در بحث اداری رنج برده است و دادگستری کرمان طی چند سال گذشته تلاش نموده است با جذب اختصاصی و عمومی تاحدودی مشکل کمبود کادر قضائی را برطرف نماید.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تعداد روز های کارورزی این دوره را ۱۷۰روز بیان کرد و گفت:کارآموزان در این مدت با مراجعه به شعب از نزدیک از تجربیات قضات وکارکنان اداری استفاده نموده اند.

رئیس شورای قضائی استان کرمان بیان کرد:برگزاری ۴۶۱ساعت کلاس ویژه دروس تخصصی ،۲۵۸ساعت دروس کارگاهی، توسط ۵۲نفر از اساتید مجرب کشوری واستانی از دیگر اقدامات انجام شده در این دوره کارآموزی می باشد.

وی با بیان اینکه آزمون ها در قالب ۹پودمان برگزار گردیده است، افزود: آزمون جامع کیفری و حقوقی در دو بخش کتبی و شفاهی با حضور قضات مجرب کشوری برگزار و۲۶نفر در بخش کیفری و ۲۸نفر دربخش حقوقی حائز نمره قبولی شده اند.


انتهای پیام/س

 

ادای سوگند 6 نفر از کارآموزان قضائی در کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوقه قضاییه اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد

مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیر اندازی استان تهران با شکوه خاصی برگزار شد.

مراسم استقبال از ملی پوشان تیراندازی استان تهران با اهدا گل و با شکوه خاصی برگزار شد.

مراسم استقبال از ملی پوشان تیراندازی استان تهران و اعضای تیم ملی ایران، ساعت ۱۷ روز چهارم اردیبهشت با اهدا گل و با شکوه خاصی برگزار شد.

در این مراسم معاون وزیر ورزش در امور بانوان، فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک، شیرازی مشاور و رئیس دفتر رئیس فدراسیون تیراندازی، همتی و همچنین ایرجی معاون ورزشی، شاکری فرد رئیس گروه هماهنگی امور ورزش بانوان، زارع کارشناس ورزش قهرمانی، زرگر رئیس هیأت تیراندازی استان تهران، احمدی نایب رئیس و عبدالرضا رئیس هیأت شمیرانات حضور داشتند.

منبع: فارس

کد خبر 747598

دیگر خبرها

  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • اجرای سند تحول قضایی در مازندران
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود