Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام نفرات دعوت شده، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان از ۱۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد.

بر طبق اعلام اسامی دعوت‌شدگان از سوی شبنم آزمون، مریم یکتایی دروازه‌بان فصل قبل شهرداری بم و هدیه حسن‌زاده مهاجم گلزن تیم همیاری ارومیه، به‌عنوان ۲ نماینده بانوی استان آذربایجان‌غربی در این اردو خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین نفرات دعوت شده، اصفهان با ۵ نماینده، خوزستان با ۴ و مازندران با ۳ نماینده، بیشترین بازیکن را دربین دعوت شدگان دارند و آذربایجان‌غربی نیز به‌همراه البرز و کرمان با ۲ نماینده قرار دارد.

گفتنی است، در اردوی قبلی تیم ملی فوتبال بانوان که در اسفند برگزار شد مهناز شاه‌مرادی دیگر بازیکن تیم همیاری نیز حضور داشت که به اردوی اردیبهشت دعوت نشده است.

شایان ذکر است، مریم یکتایی با درخشش خود بهمراه شهرداری بم قهرمان لیگ برتر شد و هدیه حسن‌زاده با بثمر رساندن ۱۸ گل در یک نیم‌فصل بازی در خط حمله از عوامل حضور همیاری در رتبه‌های میانی جدول بود.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی بازی تیم ملی فوتبال شهرداری فدراسیون فوتبال موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

محمدعلی گرایی ‌به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن 82 کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد