Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداسیما مرکز کرمان آقای فرشاد رییس شورای اسلامی شهر کرمان در این دیدار با اشاره به اینکه ازابتدای آغاز به کار شورای پنجم تمرکز اعتبارات براتمام طرح های نیمه تمام است افزود: در آغاز به کار شورا میانگین پیشرفت طرح ها 30 درصد بود و امروزه پیشرفت خوبی داشته ایم.
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان هم دراین نشست توجه به مسائل شهری مانند ترافیک را از اولویت های مورد توجه دانست و گفت: باید در پاکیزه نگه داشتن شهر همگان همت کنند و در این راستا آماده ساخت برنامه های مشترک هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای علیرمضانی بر تاکید بر سیاسی نکردن اقدامات افزود: این مهم رمز موفقیت است و خوشبختانه شورای اسلامی شهر کرمان با وجود سلایق متعدد از سیاسی کاری به دور بوده است.
وی درادامه افزود: آمادگی داریم با همکاری شهرداری کرمان برنامه های مشترکی در راستای ارتقا سطح فرهنگ شهروندی / ایجاد امید آفرینی و نشاط مردم تولید کنیم.
در این نشست دیگر اعضای شورای شهر کرمان ومدیران صداوسیما هم بر همکاری همه جانبه صداوسیما وشورای شهر کرمان برای پیشرفت وارتقا شهر کرمان تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری هزار قطعه زمین در بم

   به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ،  استاندار کرمان امشب در مراسم قرعه کشی این زمین ها گفت: ۸۰۰ قطعه زمین دراجرای طرح نهضت ملی مسکن و ۲۴۵ قطعه نیز در طرح جوانی جمعیت به متقاضیان مسکن از طریق قرعه‌کشی واگذار می شود.

 محمدمهدی فداکار افزود: بعد از رایزنی تصمیم گرفته شد در استان کرمان به جز شهر کرمان مردم منازل ویلایی بسازند و زمین به افراد واگذار شود تا افراد خودشان کار ساخت و ساز را انجام دهند.

 بگفته وی مرحله اول واگذاری امروز در قالب  هزار و ۴۵ قطعه است اما بخش دوم بیش از  هزار و ۲۰۰ هکتار است که در شورای برنامه ریزی استان مصوب شده و بعد از تایید شورای عالی شهرسازی تمام متقاضیان در بحث مسکن ملی و جوانی جمعیت را جوابگو خواهد بود .

استاندار کرمان ادامه داد: بخشی از واگذاری ها نیز در حوزه صنعت شهر است که با توجه به جذب نیروی کار در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید باید برای مسکن نیز چاره ای اندیشید.

در این مراسم ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن نیز حضور داشت.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه|زمان تبلیغات انتخابات مجلس ۸ صبح فردا پایان می‌یابد
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • واگذاری هزار قطعه زمین در بم
  • توافق‌نامه همکاری کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران