Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اسماعیل جمیاری، مدیرکل اداره زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز، 10 اردیبهشت‌ماه در دیدار با مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گزارشی از اقدامات تامینی، اصلاحی و تربیتی ارائه داد.
وی افزود: سازمان زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی در سال 1364 به عنوان سازمانی مستقل زیرنظر قوه قضائیه به فعالیت مشغول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اداره زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زندان مانع از ادامه تحصیل برای زندانیان نشده و این از افتخارات نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: طبق تفاهم‌نامه با وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم این اقدامات صورت می‌گیرد.
جمیاری از ارائه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای با همکاری سازمان مربوطه به زندانیان خبر داد و ابراز کرد: در سازمان زندان‌ها آموزش نماز و قرآن کریم در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه تاکنون حافظان قرآنی بسیاری تربیت شده که بیش از پنج جزء قرآن را حفظ کرده‌اند.
وی بیان کرد: سازمان زندان‌ها و به تبع آن زندان‌های استان بر محور فرهنگ دینی و آموزه‌های اسلامی بنا شده و در این مراکز و ندامتگاه‌ها با رویکرد اصلاحی و بازسازی شخصیت افراد به خطا رفته و گام‌های مفید و اثرگذاری برداشته شده است.
مدیرکل اداره زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد دایر بودن بند قرآنی در سطح زندان‌های استان، نمازهای جماعت، آموزش احکام دینی، برگزاری کلاس‌های عقیدتی، اخلاق و احکام، اعزام زندانیان به مراسم اعتکاف و اجرای برنامه‌های متنوع در مناسبت‌های ملی و مذهبی و… با شرکت حداکثری مددجویان را از برنامه‌های اجرایی این سازمان اعلام کرد.
جمیاری با بیان اینکه اقدامات تامینی بر تربیتی مقدم است، ابراز کرد: اعتقاد ما بر این است که امنیت در سایه امورات فرهنگی به دست خواهد آمد، یعنی چنانچه فعالیت‌ها و اقدامات مجموعه زندان‌ها در راستای اصلاح و تربیت مددجویان باشد خود به خود امنیت نیز حاصل خواهد شد.
وی به اهمیت انجام برنامه‌های تبلیغی و مذهبی در سطح زندان ها پرداخت و عنوان کرد: ارتقای توانمندی اداره زندان‌ها در نگهداری و اصلاح مجرمین، مستلزم همکاری و مساعدت همه دستگاه‌هاست .
مدیرکل اداره زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار امضای تفاهم نامه مشترک با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شد و تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت روحانیون و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری می‌توان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برداشت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.

نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد