Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه 97 با کاهش 218 واحدی معادل 0.23 درصد به رقم 93 هزار و 586 واحد رسید. این در حالی است که در مجموع روزهای شنبه و یکشنبه، نماگر بورس تهران با افت 984 واحدی معادل مواجه شده بود.

به گزارش تابناک اقتصادی، امروز تالار شیشه‌ای در سومین روز کاری هفته جاری، همانند روزهای قبل، شاهد روند نزولی تمامی شاخص‌های منتخب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با کاهش 68 واحدی معادل 0.23 درصد به رقم 29 هزار و 411 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با افت 4 واحدی معادل 0.02 درصد، عدد 16 هزار و 613 واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش 2 واحدی معادل 0.02 درصد به رقم 12 هزار و 336 واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور با افت 0.22 درصد همراه شد و 218 واحد کاهش را رقم زد و به سطح 99 هزار و 443 واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با 235 واحد کاهش معادل 0.35 درصد به رقم 66 هزار و 476 واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با 34 واحد کاهش معادل 0.02 همراه بود و عدد 199 هزار و 319 واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت 10:10 داشت و در سطح 93 هزار و 866 واحد قرار گرفت.

 

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۱۳۴۲۱ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ با رشد ۱۳۴۲۱ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۲۱.۴۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۸۶۷ میلیارد سهم بود که طی ۳۸۳,۸۰۲ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۹,۴۰۳.۹۶۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۵۸۲,۶۰۱.۸۷۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 746311

دیگر خبرها

  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • کاهش ۴۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۲۵ واحدی شاخص کل
  • کاهش هزار و ۲۵ واحدی شاخص کل بورس