Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-عضو فراکسیون امید تاکید کرد: حضور مذاهب و اقوام مختلف در اداره امور کشور بالندگی و شوق بیشتر برای رشد استعدادها و تقویت امید مردم را به دنبال خواهد داشت.علیرضا رحیمی در یادداشت با عنوان «استفاده ازظرفیت نخبگان اهل تسنن؛ تذکر کتبی به رییس‌‌‌جمهور و وزیران کشور و علوم» در کانال تلگرامی خود نوشت: هفته گذشته طی تذکری کتبی به رییس‌‌جمهور و وزیران کشور و علوم به اتفاق ۴۴ نفر از نمایندگان خواستار استفاده از ظرفیت نخبگان اهل سنت در فرصت‌های مختلف مدیریتی شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استقبال گسترده نمایندگان از این تذکر نشان از این داشت که مطالبات محقق نشده در این زمینه همچنان پررنگ است، اظهار داشت: علاوه بر اینکه به لحاظ حقوق اساسی و شهروندی نباید تبعیضی بین اقوام و مذاهب مختلف وجود داشته باشد، به دلیل تاثیر بالای مشارکت همه اقوام و مذاهب در اداره امور کشور در همبستگی ملی ضرورت این موضوع بیشتر آشکار می‌‌‌شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: حین جمع‌‌‌آوری امضاء برای این تذکر معدودی از نمایندگان دلسوزانه هشدار می‌‌‌دادند که مصلحت نیست به این حوزه وارد شوید و نگرانی‌هایی را مطرح می‌‌کردند که البته از نظر من بی‌‌اساس بود.

رحیمی با تاکید بر اینکه به نظر می‌‌رسد هنوز مواردی از نگاه با رویکرد سلبی به انسجام ملی در سطوحی از مراکز تصمیم‌گیری به صورت محدود وجود دارد، تصریح کرد: مشارکت با نشاط همه مذاهب و اقوام در حوزه‌‌‌های فکری و مدیریتی در اداره امور کشور نشانی از انسجام و استحکام امنیت ملی است. 

وی با بیان اینکه حضور اهل تسنن در پست‌های مدیریتی در سطوح مختلف وعده دکتر روحانی بوده و توسط برخی وزیران از جمله در حوزه بهداشت و درمان به خوبی مورد توجه بوده است، خاطرنشان کرد: حضور مذاهب و اقوام مختلف در اداره امور کشور بالندگی و شوق بیشتر برای رشد استعدادها و تقویت امید مردم را به دنبال خواهد داشت.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، انجمن علمی زبان و ادبیات عربی با همکاری کانون قرآن و عترت دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی به مناسبت شهادت امام صادق(ع) نشستی را برگزار می‌کند.

عنوان این نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» است که با حضور ماموستا مامد کلشی‌نژاد امام جمعه اهل‌سنت ارومیه و مشاور استاندار آذربایجان‌غربی در امور اهل سنت برپا می‌شود.

همچنین مجید شاکر سلماسی به عنوان نویسنده و تحلیلگر تقریب مذاهب اسلامی نیز در این نشست حضور خواهد داشت.

این نشست تخصصی امروز 15 اردیبهشت، ساعت 15 در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران
  • اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره
  • آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند
  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود