Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

بزرگترین کترینگ خاورمیانه صبح امروز در مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور فرزانه شرفبافی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، شهرام آدم‌نژاد، مدیرعامل مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و جمعی از مدیران صنعت هوانوردی ایران افتتاح شد .

این مجموعه که به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد، با مساحتی بیش از 17 هزار و 500 متر مربع و در دو ونیم طبقه احداث شده است و شامل ساختمان‌های اداری، مجموعه تولید غذا، انبار نگهداری محصولات غذایی، مجموعه بسته بندی و آزمایشگاه میکروبی و شیمیایی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجموعه روزانه 120 هزار بسته پذیرایی تولید می‌شود که علاوه بر نیاز پروازهای خارجی ایران‌ایر، نیاز سایر شرکت‌های هوایی داخلی و خارجی فعال در فرودگاه امام خمینی (ره) را نیز تامین می‌کند .

احداث کترینگ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از سال 81 آغاز شده اما افتتاح آن به علت کمبود بودجه به تعویق افتاده بود. از آذرماه سال گذشته با احساس نیاز به رقابت با سایر شرکت‌های منطقه، عملیات احداث این مجموعه مجددا آغاز شد و امروز به بهره‌برداری رسید. احداث و تجهیز این مجموعه بالغ بر 120 میلیارد تومان هزینه داشته است .

این کترینگ که با مشاوره شرکت آلمانی I+O احداث شده است، بزرگترین و مجهزترین کترینگ خاورمیانه به شمار می رود .

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: خاورمیانه امام خمینی جمهوری اسلامی صنعت ایران جمهوری اسلامی ایران فرودگاه امام اسلامی ایران بودجه رقابت خاورمیانه پارس هوایی پارس نیوز کترینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه ۵۰ واحدی دانشگاه سمنان در ادامه نهضت احداث خوابگاه دانشجویی در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، خوابگاه ۵۰ واحدی پسرانه دانشگاه سمنان که با مشارکت یکی از خیرین آموزش عالی این استان ساخته شده است، در زمینی به مساحت ۵۵۶ متر مربع، با زیر بنای بیش از ۲۶۰ متر با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه سمنان در خصوص این افتتاح گفت: این خوابگاه در دو طبقه و در شش و هر واحد با مساحت ۶۰ متر مربع افتتاح شد. وی با بیان اینکه این خوابگاه با هشت میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسیده است، گفت: بخشی از اعتبار این خوابگاه از سوی مهندس پورفخار، خیّر استان سمنان پرداخت شده است.

سیف الله سعدالدین افزود: این خوابگاه ظرفیت پذیرش ۵۰ دانشجو را دارد و داخل محوطه اصلی دانشگاه قرار دارد.

رئیس دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این خوابگاه، ظرفیت خوابگاهی دانشگاه سمنان در دو بخش ملکی و استیجاری به چهار هزار و ۳۰۰ نفر خواهد رسید.
همچنین با حضور علی خطیبی، معاون اداری، مالی و توسعه منابع وزارت علوم در شهرستان دامغان، کلنگ‌زنی چهارمین مجموعه خوابگاه متاهلین دانشگاه دامغان انجام شد.
توسعه فضای خوابگاهی دانشگاه‌ها با اولویت خوابگاه‌های متاهلی از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است که از ابتدای روی کار آمدن دولت بیش‌ از ۳۵۰ واحد خوابگاه متاهلی ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. این میزان خوابگاه برابر با یک سوم تعداد خوابگاه‌های متاهلی ساخته شده از ابتدای عمر آموزش عالی در کشور است. هم‌اکنون نیز سه هزار و ۲۰۰ خوابگاه متاهلی دیگر در کشور در دست ساخت قرار دارد و برنامه‌ریزی برای ساخت ۲۶۰۰ واحد دیگر نیز در دست انجام است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897338

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه ۵۰ واحدی دانشگاه سمنان در ادامه نهضت احداث خوابگاه دانشجویی در دولت سیزدهم
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • پروازهای شارجه و دبی از سر گرفته شد
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی