Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@03:24:35 GMT

5 گلر با کلین شیت دو رقمی در لیگ هفدهم

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۲۹۹۹

5 گلر با کلین شیت دو رقمی در لیگ هفدهم

به گزارش وانانیوز، 

 پرسپولیس با 15 گل خورده عنوان بهترین خط دفاعی لیگ هفدهم را در لیگ هفدهم به نام خود ثبت کرد. سرخپوشان در 18 بازی موفق به کلین شیت شده اند که علیرضا بیرانوند با 17 کلین شیت به همراه تیمش رکورددار این فصل به حساب می آیند. بیرانوند که در 27 بازی درون دروازه پرسپولیس ایستاده در مصاف با فولاد، نفت تهران (رفت و برگشت) گسترش فولاد، صنعت نفت (رفت و برگشت) استقلال، سایپا، پدیده (رفت و برگشت) پارس جنوبی جم، ذوب آهن، سپیدرود (رفت و برگشت) تراکتورسازی، سیاه جامگان، سپاهان و استقلال خوزستان موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوژیدار رادوشویچ گلر دوم پرسپولیس نیز در این فصل در سه بازی برای تیمش به میدان رفته که در تنها در بازی برگشت مقابل استقلال خوزستان موفق به کلین شیت شده است.


استقلال نیز در این فصل تاکنون 16 کلین شیت را تجربه کرده که از این تعداد 13 کلین شیت در زمان مربیگری شفر اتفاق افتاده است. سیدحسین حسینی با درخشش در استقلال توانست رکورد گل نخوردن های متوالی در کل ادوار لیگ برتر را به نام خود ثبت کند. او تا پایان هفته بیست و هشتم در 19 بازی برای استقلالی ها درون دروازه ایستاده و در 10 دیدار موفق به کلین شیت شده است. سیدمهدی رحمتی نیز در 9 بازی درون دروزاه آبی پوشان قرار گرفته و در 6 بازی مقابل استقلال خوزستان، تراکتورسازی، پدیده، پارس جنوبی، سپاهان و پرسپولیس کلین شیت کرده است.


پیکان که در این فصل با نتایج سینوسی خود شرایط عجیبی را تجربه کرده 12 دیدار را بدون گل خورده به پایان برده است. شاگردان جلالی لیگ هفدهم را با رحمان احمدی دروازه بان با تجربه خود آغاز کرد اما آقامعلم سورپرایز جالبی را رو کرده و سیدپیام نیازمند گلر جوان خود را جانشین احمدی نمود. نیازمند در این فصل 8 بازی مقابل سیاه جامگان، گسترش فولاد (رفت و برگشت) سپاهان (رفت و برگشت)  استقلال، تراکتورسازی و استقلال خوزستان موفق به کلین شیت شده است. احمدی نیز در مصاف با ذوب آهن، فولاد خوزستان و پرسپولیس در دور رفت و سپیدرود رشت در بازی برگشت توانسته دروزاه تیمش را بسته نگه دارد.


ذوب آهن و قلعه نوعی در این فصل در همه بازی خود محمدرشید مظاهری را به عنوان سنگربان اول درون دروازه قرار داده اند. این دروازه بان سوسنگردی در 12 بازی مقابل گسترش فولاد (رفت و برگشت) پیکان، استقلال خوزستان (رفت و برگشت) تراکتورسازی (رفت و برگشت) نفت تهران (رفت و برگشت) سیاه جامگان، پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت موفق به ثبت کلین شیت شده است. ضمن اینکه او با مهار 4 ضربه پنالتی، پنالتی گیرترین گلر لیگ هفدهم به شمار می رود.


پارس جنوبی جم و گسترش فولاد نیز هرکدام 11 کلین شیت، فولاد و سپاهان و پدیده هم 10 کلین شیت داشته اند که  فرناندو دخسوس با 11 کلین شیت و محسن فروزان با 9 کلین شیت در زمره گلرهای موفق این فصل قرار می گیرند. البته فروزان در دیدار رفت مقابل پرسپولیس این فرصت را داشت که با گل کردن ضربه پنالتی اش هم نام خود را در بین گلزنان لیگ ثبت کند و هم قهرمانی نیم فصل را برای تیمش به ارمغان بیاورد که در نهایت بدشانسی ضربه اش به هر دو تیر دروزاه بیرانوند برخورد کرد و هرگز به تور نچسبید. گزارش عملکرد گلرهای لیگ در جدول ذیل آمده است:

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و العین در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

روبن نوس در دقیقه چهار و از روی نقطه پنالتی و سالم الدوساری در دقیقه ۵۱ گل‌های الهلال را به‌ثمر رساندند؛ تک گل تیم العین را هم اریک در دقیقه ۱۲ رقم زد.

تیم الهلال علی‌رغم پیروزی دو بر یک در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت اما با شکست ۲-۴ و در مجموع ۴-۵ باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

خلاصه‌بازی الهلال و العین کد خبر 747371

دیگر خبرها

  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • سال گذشته یک هزار میلیارد تومان مالیات بر درآمد در گلستان وصول شد
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت