Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:46:43 GMT

«کلاه قرمزی» جدید نیمه شعبان روی آنتن است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۳۰۵۲

«کلاه قرمزی» جدید نیمه شعبان روی آنتن است

قسمت جدید مجموعه «کلاه قرمزی» نیمه‌ شعبان به روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا، همزمان با نیمه‌شعبان، قسمت‌ جدیدی از مجموعه عروسکی «کلاه قرمزی» روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

مجموعه «کلاه قرمزی» از جمله برنامه‌های گروه کودک و نوجوان شبکه دو است. این برنامه به مناسبت جشن نیمه‌شعبان، چهارشنبه (دوازدهم اردیبهشت) ساعت ۱۵ و بازپخش آن روز پنجشنبه ساعت ۱۸ روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مدیر گروه کودک و نوجوان در گفت‌وگو با ایسنا از پخش ادامه قسمت های مجموعه عروسکی «کلاه قرمزی» در اعیاد ویژه ملی- مذهبی خبر داده بود.

بر اساس این گزارش، نوروز امسال مجموعه‌ «کلاه قرمزی» که برای سال ۹۶ تدارک دیده شده بود، به روی آنتن رفت. در همین راستا گروه تولیدکننده برای به‌روز شدن مجموعه، تغییراتی در آن اعمال و آیتم‌هایی به اثر اضافه کردند که در برخی از آنها از عروسکی جدید از جمله موش، گربه و عروسک «داداش گلم» استفاده شده است.

پیش از این و در آخرین سری که از مجموعه «کلاه قرمزی» به روی آنتن رفت، زنده‌یاد دنیا فنی‌زاده عروسک‌گردانی «کلاه قرمزی» را بر عهده داشت و در این سری شیما بخشنده جایگزین او شد.

به طور کلی ۲۲ قسمت از مجموعه‌ی «کلاه قرمزی» به شبکه دو سیما تحویل داده شده است که ۱۲ قسمت آن در ایام نوروز به روی آنتن رفت و ۱۰ قسمت دیگر آن قرار است در اعیاد و مناسبت‌های شاد به روی آنتن برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه، ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری